Week in Photos 84

O zi de duminică rece care pare să anunţe prima ninsoare!
Nu-mi cade bine afirmaţia tocmai făcută căci nu m-am săturat de toamnă. Mai vreau să-mi port geaca de piele şi trench-ul bej! Mai vreau zile frumoase fără ninsoare, fără polei. Cu străzi curate.


N-aş vrea să trec la palton decât când îmi găsesc paltonul negru cu croiala clasică pe care îl tot caut de ... iarna trecută. Sper ca anul acesta să nu fie cazul să mă conformez căci la sfârşitul anului vreau să am bifate cât mai multe de pe lista "Lucruri pe care orice femeie trebuie să le aibă."


Săptămâna de care ne despărţim curând a fost una bună! Câteodată, în drum spre casă, analizez anul ăsta şi tot ce mi s-a întâmplat şi mereu ajung la aceiaşi concluzie: Totul se întâmplă cu un motiv! 
Dar nu o să vă povestesc despre asta decât la finele lui 2014 când tragem linie şi comparăm dorinţele scrise anul trecut şi realizările anului încă de faţă.

Mai bine vă arăt pozele:


Fotografie5355


#1 Cam aşa a arătat micul meu dejun la începutul săptămânii! Nuci, seminţe de susan, fulgi de porumb, banană şi lapte de soia!


Fotografie5358


#2 Nu mi-a trecut pofta de ciocolată Bounty aşa că mi-am luat o punguţă cu mini Bounty! Mi-am pus în fiecare dimineaţă o ciocolăţică în geantă şi acum pot spune că pentru ceva vreme stau deoparte de Bounty. Poftă satisfăcută! Mission completed.


10799449_906642452686925_459425059_n


#3 Vroiam să merg la un local deschis recent în oraş pentru a savura un pahar de vin şi am ajuns să mănânc prăjitură cu cremă de dovleac. Asta pentru că localul recent deschis era plin ochi. Nu mă miră. La cât de cochet pare! Oh well, data viitoare facem rezervare! Despre prăjitură am scris aici.

8ef446f3-851c-409c-aa15-f857af582286_zps963156af


#4 Preferatele mele săptămâna asta! Tuşul de la Melkior e absolut divin şi extreeeeem de rezistent!

week_in_photos_deeb's_blog_84


#5 Vă arătam eu aici o poză cu "La Trăsură" o nouă cafenea mobilă plasată strategic în Piaţa Muzeului. Trebuia să le încerc cafeaua. Mi-am luat Spicy Nutt Latte. Papilele mele gustative s-au declarat încântate. Aş fi preferat şi mai multă scorţisoară dar asta ţine strict de gusturile mele.
#6 Am mers la The Hunger Games pentru că văzusem cele două părţi şi eram curioasă ce ni se mai pregăteşte. Nu, nu am citit cărţile şi nu m-a convins nici acum să le citesc. E un film bun dar nu suficent de bun. 

week_in_photos_deeb's_blog_84_1

#7 Dacă ceaiul verde cu miere de la Arizona nu m-a impresionat, am zis că vreau totuşi să le încerc şi pe cel cu rodie, respectiv cu afine. L-am luat pe cel cu rodie şi mi-a plăcut mai mult decât cel verde.
Iar ciocolata amăruie cu marţipan e printre preferatele mele.
#8 Mă plângeam până nu demult că trebuie să îmi spăl părul zilnic ca să arate decent. Nu şi acum. Am revenit la şamponul Syoss şi bine am făcut. Chiar dacă nu am mai găsit pe nici unde varianta pentru păr normal, am decis să iau cea împotriva mătreţii şi bine am făcut. Părul meu arată curat chiar şi după 2-3 zile de la spălare în condiţiile în care am un păr des care se îngraşă destul de rapid.
Şi când văd că la rădăcini nu mai arată aşa cum îmi doresc, intră-n scenă şamponul Batise care-şi face treaba excelent. Şi uite aşa de la spălarea zilnică, am ajuns să îl spăl la 3-4 zile.


Fotografie5363


#9 Lazy day! Mă relaxează cititul în apropierea ferestrei mai ales dacă-i o zi cu soare. Şi dacă am alături un bol cu alune şi fistic, cu atât mai bine. Şi pentru că în weekend am mai mult timp pentru mine, îmi place să-mi refac manichiura.


Cam atât despre săptămâna mea.
Ce-mi puteţi spune despre a voastră?

Aştept cu mult drag comentariile, opiniile, sugestiile voastre. Vă pup!