Week in photos 83

A mai trecut o săptămână şi iată-ne şi-n postul Crăciunului. Uneori, când mă întreb -oare cum de a trecut aşa repede timpul?- îmi amintesc ce an solicitant am avut. Şi găsesc singură răspunsul.
În altă ordine de idei, lăsând timpul să aibă răbdare cu oamenii, vă spun că am avut o săptămână bună, solicitantă dar bună. Îmi amintesc acum cu zâmbetul de buze de momentele acelea când mă plângeam că nu am somn şi că adorm pe la 4-5 dimineaţa. Acum, cum pun capul pe pernă, cum lumea viselor e a mea.

Dar mai bine să vă arăt pozele de săptămâna asta. Nu sunt bogate cantitativ dar sunt, ca de fiecare dată, însoţite de mici povestioare.


week_in_photos_deeb's_blog_83


#1 În Auchan se găseşte din nou ceaiul Arizona şi cum nu apucasem să mi-l cumpăr şi să încerc să înţeleg de ce atât de multă lume îl laudă, cum l-am văzut pe raft, l-am şi luat. Ambalajul îmi place foarte mult însă conţinutul nu m-a impresionat. Are un gust ok însă nu deosebit.
#2 Văzând cartea asta-n Cărtureşti  m-am gândit, oare cum ar fi să se scrie o carte despre cele mai interesante reţete din perioada comunistă. Mâncăruri gustoase făcute din ingrediente puţine şi multă inventivitate.

Fotografie5347


#3 Mi-a plăcut mult cum mirosea ceaiul Baked Apple şi al meu a fost. La gust e aproape identic cu ceaiul meu preferat de la Starbucks. Yummy!


Fotografie5323


#4 O dimineaţă de vineri la locul de muncă. A fost un fel de breakfast party fără să fi avut ceva de sărbătorit în mod deosebit. Poate faptul că-i vineri? :)) 

Fotografie5340


#5 Îmi place roşule tare mult iar un pulover de-un roşu intens chiar îmi lipsea. Unde mai pui că e oversized deci pe placul meu şi, şi redus cu 30%. Al meu a fost!


Fotografie5338


#6 Cheat day! Pentru că merit şi pentru că îmi era tare, tare poftă de Bounty şi budincă.
week_in_photos_deeb's_blog_83_1


#7 În încercarea de a găsi băutura sezonului la Starbucks, mai aveam de încercat Honey and Almond Hot Chocolate. E bună, are un gust pregnant de migdale dar cred că iarna asta voi rămâne la ceai şi Toffee Nut Latte. 
#8 Noul parfum de la Oriflame îmi place nespus de mult şi persistă binişor, 4-5 ore. 

Fotografie5349


#9 Şi-am votat! Să fie într-un ceas bun! Voi aţi mers la vot?

N-au fost prea multe poze săptămâna asta aşa-i? Dar sper totuşi că v-a făcut plăcere să citiţi postarea şi aştept cu mult drag să-mi povestiţi despre săptămâna voastră!

Vă pup!