Week in photos 93


Încă o săptămână din martie s-a dus şi mai e atât de puţin până la Paşte şi apoi minivacanţa de 1 mai şi iacă-i vară. Dacă înainte îmi era mai greu să înţeleg cum şi de ce zboară timpul aşa repede, de când lucrez am găsit explicaţia. Şi e plauzibilă zic eu.
Sper ca şi săptămâna voastră să fi fost una frumoasă, cu veşti bune şi cu zâmbete zilnice. Eu am încercat să profit de fiecare bucăţică de timp liber şi mi-am făcut planuri pentru viitorul apropiat.

Aştept cu nerăbdare weekendul viitor pentru că are loc Electric City dar mai ales pentru că voi avea parte de-un weekend prelungit şi îmi voi revedea prieteni dragi.
Până atunci însă să vă arăt ce-am mai făcut săptămâna asta:

123afg

#1 Am profitat de vremea bună şi m-am îmbrăcat mai subţire.
#2 I-am cumpărat mamei produsele ei preferate de la Farmec şi i le-am trimis acasă prin "curier."

23afhg

#3 Mi-a fost poftă de salată de Salad Box aşa că prânzul meu la lucru a constat într-o salată cu rucola, seminţe, brânză feta, piept de pui, porumb şi sfleclă roşie.
#4 Şi spre seară am "stins" mâncarea sănătoasă cu noul meu desert meu preferat: brownie cu îngheţată de mango. I regret nothing!

3acf

#5 Un fel de paradis al bomboanelor la BonBon Candy.
#6 Am bifat şi o pizza săptămâna asta. 

qwd

#7 Joi a fost o zi a extremelor. Pe timpul zilei a fost soare şi destul de cald chiar dacă bătea vântul iar spre seară a nins bine. Trebuia să ne începem ziua o scurtă şedinţă photo pentru badge-urile de la serviciu dar cum treaba s-a amânat, tot ne-am dus pe acoperişul clădirii unde lucrez şi am făcut câteva poze ...

5aff

#8 ... Şi vreo 3 selfie-uri cu colega de pe Marketing.
#9 Mi-a fost poftă de căpşuni cu toate că ştiu că-s injectate cu de toate. Mi-am luat totuşi, am adăugat o banană, stafide şi seminţe de susan şi gata-i micul dejun.

4af

#10 Am mâncat în sfărşit gomboţ cu magiun de prune aşa cum îl fac austriecii. Înnoată într-un sos se vanilie şi deasupra se presară o cantitate însemnată de mac dar e bun. E total diferit de gomboţii/găluştele noastre cu prune dar merită gustat.
#11 După îndelungi căutări mi-am găsit o pereche de ochelari de soare pe gustul meu. E drept că-s luaţi de la sectorul bărbaţi din H&M dar dacă la femei nu am văzut nimic frumos ... Şi nu e ca şi cum e prima dată când îmi fuge privirea la unele haine de la bărbaţi 

11081522_955153534502535_1674989480_n

#12 Apusul de sâmbătă văzut de pe terasa Iulius Mall.

Şi aici se termină săptămâna mea în imagini.
P.S: Nu uitaţi de concurs, vă puteţi înscrie până pe 31 martie :D

Vă doresc o după amiază plăcută şi relaxantă şi o nouă săptămână plină de zâmbete!
Vă pup şi aştept opiniile, sugestiile, comentariile voastre cu mult drag!