Noi cumparaturi: produse cosmetice si de ingrijire

Servus lume dragă,

Şi ce bine-i că-i duminică! Ne mai dezmeticim şi noi şi mai profităm că nu e foarte cald afară.

Ieri în Cluj au avut loc o serie de evenimente sub numele "Cluj never sleeps" şi cu greu am ales unde să merg. Când ai party in tramvai, teatru în aer liber, Alandala la Sala Polivalentă, Rooftop Party la Iulius Mall şi tu vrei să mergi la toate e greu să te teleportezi.
Da, aşa e în Cluj: multe evenimente faine în acelaşi timp!
Şi urmează Electric Castle săptămâna viitoare! Abia aştept!

Încheind mica introducere, vreau să trecem la subiectul postării şi anume mici cumpărături făcute în ultima perioadă în zona cosmeticelor şi produselor de îngrijire.
Mi-am propus să îmi cumpăr cosmetice doar atunci când mi se termină un anume produs şi se pare că reuşesc  să mă ţin de cuvânt.



Fotografie6111

1. Şampon uscat Batiste XXL Volume - varianta mini. Cum urmează perioada concediilor şi eu aveam doar un tub mare de şampon uscat, această variantă mini mi se pare perfectă pentru călătorii.
2. BHA 2% Liquid Paula's Choice - varianta mini.  Un produs extrem de lăudat, cauza principală pentru care multe persoane au un ten frumos, fără coşuri. Mi-am tot luat mostre şi am decis să îmi iau mai bine varianta travel size. Produsul în sine îl folosesc de aproape 4 săptămâni însă rezultatele nu sunt prea bune. Îl folosesc cu succes în zona T însă dacă îl aplic oriunde altundeva pe ten îmi cauzează coşuri cu toate că ar trebui să facă fix opusul. Îi mai acord câteva şanse totuşi, să vedem cum se comportă.
3. Balsam de buze cu cireşe de la Nivea. L-am pierdut pe cel de la Yves Rocher şi am zis să îmi iau de la Nivea dar nu e la fel de colorat şi nici la fel de hidratant.
4. Fond de ten Vichy Dermablend Opal 15. Îi sunt fidelă de 3 ani.
5. Tuş Astor 24h Perfect Stay Thick and Thin. Am decis să îmi iau un tuş cariocă pentru că ar fi mai uşor de utilizat şi economiseşti şi timp preţios dimineaţa. Întradevar este mai uşor de folosit dar atunci când vreau să trasez o linie foarte subţire îmi trebuie un tuş cu o pensulă subţire. Aşa că pentru un rezultat frumos într-un timp scurt, trebuie să le folosesc pe amândouă.


Fotografie6109


 #6 În ultima perioadă mi-am tot luat oje de la Rimmel atât pentru culorile frumoase cât şi pentru rezistenţa lor. De joi am pe unghii oja portocalie din stânga şi încă arată bine. Cum aveam nevoie de câteva culori pentru vară, acestea 3 mi s-au părut potrivite.
Plus că la Auchan sunt la reducere, costând 5 lei. (cu excepţia celor din colecţia Rita Ora)



Şi cam acestea au fost cumpărăturile mele.

Vă tentează ceva din lista mea? Şiii, voi ce v-aţi luat recent?
Aştept cu mult drag comentariile, opiniile, sugestiile voastre.

Vă pup, s-aveţi o duminică plăcută!