Week in photos 99


Servus lume dragă,

Făcând bilanţul săptămânii trecute constat că stau prost la capitolul poze.
E drept, n-a fost o săptămână în care m-am plimbat de colo-colo pentru că,pentru gusturile mele, a fost prea cald, chiar şi seara.
Ştiu, iarna mă plâng că-i frig, vara mă plâng că-i cald. Pentru mine 25 de grade să fie şi e temperatura perfectă. Organismul meu aprobă.
Sper că voi agreaţi mai bine căldura şi că v-aţi bucurat de săptămâna de care ne-am despărţit ieri.

Ca să nu mai lungim povestea, haideţi să vă arăt chiar şi puţinele poze pe care le-am făcut.


deebs_blog_week_in_photos_99_2

#1 Colţişorul meu preferat dintr-un restaurant din Cluj arhicunoscut, Camino.
E cămăruţa de la nefumători unde întotdeauna caut loc când trec pragul localului. Are un vibe inexplicabil şi e bogată în ale mele amintiri.
#2 Îngheţata mea preferată la început de vară. E foarte bună combinaţia iaurt-caramel. E fix ce trebuie.


deebs_blog_week_in_photos_99_1

#3 Bounty Milshake. A se observa ciocolata Bounty de deasupra. Yumm!
#4 Miere, iaurt cremos, mentă, nuci şi pepene galben. Sună foarte bine, nu? O combinaţie super răcoritoare şi incredibil de bună!


Fotografie6116

#5 Planuri pentru vară. Vine cineva la Electric? :D


gbk


#6 Selfie cu ale mele colege de la birou sau 3 fete cu ochi căprui.


Fotografie6098


#7 Cumpărături din HM. Am scris despre ele un articol aici : De ce cumpăr de la reduceri



Fotografie6106

#8 Vara asta e despre franjuri şi piele întoarsă.


Fotografie6128

#9 Dacă în urmă cu 3 ani îmi arăta cineva cutia asta şi-mi spunea: "Uite, acestea-s lanţurile tale!" Nu l-aş fi crezut. La cât de casual mă îmbrăcam, îmi era cam imposibil să port aşa ceva. Şi uite că ne schimbăm.

Şi gata-i săptămâna în imagini. Am zis eu bine că nu am făcut multe poze.

Săptămâna voastră cum a fost?

Aştept cu mult drag comentariile voastre, vă pup!

Un început plin de zâmbete s-aveţi!