OOTD: We'll talk when you grow a beard

Servus lume dragă,

A trecut ceva timp de când am publicat ultima dată o astfel de postare pe blog.
Le admir pe fetele care postează outfit-uri  de 2-3 ori pe săptămână, eu n-aş avea răbdare să stau la poze! Dar aş face cu mare plăcere poze altcuiva.

În weekend însă am profitat de vremea bună şi între o cafea şi prânz am făcut şi câteva poze cu un outfit de vară potrivit pentru o plimbare sau o ieşire la o terasă. 



Elementul central e tricoul pe care am pus ochii de ceva timp dar am aşteptat Electric Castle ca să mi-l cumpăr.
Şi bine am făcut. Dacă era să mi-l cumpăr online alegeam fără îndoială mărimea S, însă după ce mi s-a arătat mărimea M, pe ea am ales-o.

Tricoul are mesajul "We'll talk when you grow a beard" şi îl găsiţi la Beard Brothers dacă şi vouă vă plac bărboşii!















Am purtat:
Pălărie/Hat:  HM 
Tricou/Tshirt: Beard Brothers
Fustă/Skirt: Bershka
Pantofi Sport/Sneakers: HM
Geantă/Bag: New Look
Brăţară/Bracelet: HM
Ochelari de soare/Sunglasses: New Yorker





Voi aţi purta un astfel de outfit?
Şi care sunt piesele vestimentare preferate de voi vara asta?

Aştept cu drag comentariile, opiniile, sugestiile voastre.
Vă pup!