Week in photos 101

Servus lume dragă,

Cum vă petreceţi voi această duminică?

Cum cu soarele nu mă împac prea bine şi nici SPF 50 nu mă ajută prea mult, aveam în plan relaxare în parc cu o carte bună alături dar aici vremea e tare schimbătoare. Am avut parte de-o repriză de ploaie de vară şi încă tună dar până diseară cu siguranţă se va calma!

Numai bine am timp pentru a scrie această postare în timp ce în fundal ascult Solomun - Boiler Room Tulum şi mai ridic o mână şi-un picior în ritm cu muzica.

Vă invit să vedeţi ce am mai făcut de la ultima postare Week in Photos încoace:



11721422_996732750379277_1412209887_n


#1 Am fugit de căldură şi am mâncat cei mai buni cartofi wedges.


deebs_blog_weekinphotos_101

#2 Am reluat planul "Sâmbăta la mall cu prietena din copilărie" plan care include şi vizita la Starbucks. De piure de mango cu gheaţă nu cred că o să mă satur vreodată şi acum adaug şi macarons cu cafea şi cu fistic pe listă.
#3 Nu vreau nimic mai mult de la Zara decât oglinda!


deebs_blog_weekinphotos_101.1

#4 Într-una din seri, mi-a fost mai rece şi am mers pe ideea unei ţinute în culori tomnatice. Mi-a plăcut mult combinaţia de culori.
#5 Am încercat noul Redd's Light cu zmeură şi lămâie dar nu m-a impresionat. Nu are un gust rău, pare întradevăr mai suc decât toate, dar nici nu pot spune că îl voi cumpăra des.


Fotografie6232

#6 Mi-am recumpărat balsamul de buze de la Yves Rocher cu cireşe pentru că pe celălalt l-am pierdut cine ştie pe unde. Mi-a plăcut mult un parfum de la Zara şi mi-am luat 2 sticluţe travel size. Şi am primit o mostră cu serveţel autobronzant. N-am încercat-o încă.



deebs_blog_weekinphotos_101.2


#7 Mi-am luat 2 creioane pentru sprâncene din HM. Sunt foarte, foarte pigmentate pentru ce am eu nevoie dar creionez foarte puţin şi apoi revin cu fard şi sunt ok. Pentru cine are mai multe spaţii care necesită umplute cred ca se potrivesc şi mai bine.
#8 În Cărtureşti stăm destul de prost la capitolul cărţi în limbi străine. Şi cum începe să îmi placă mai mult să am cartea în mână şi să o răsfoiesc decât să o downloadez, mi-a fost dificil să găsesc o carte care să mă atragă. Plin de 50 Shades of Grey. Plin. Noroc cu Where'd you go, Bernadette? care are nişte review-uri bunicele pe Goodreads


Fotografie6256

#9 Haine de vară. Cine nu iubeşte reducerile?
Dacă vă place sutienul la fel de mult precum mi-a plăcut mie de am îndrăznit să îl pozez şi să şi public poza pe blog, să ştiţi că-l găsiţi în HM. :)

Cam aşa au decurs ultimele zile. Voi ce aţi făcut interesant? În afară să fugiţi de căldură? :D

Aştept cu drag comentariile voastre şi nu uitaţi de concursul de pe Facebook. Se încheie mâine!

Un început de săptămână plin de zâmbete să aveţi!