Review: Creme Hidratante Biotissima | Deeb's Blog



Avand un ten gras cu portiuni uscate (in zilele cand sunt temperaturi scazute), am invatat ca e necesar sa acord o extra atentie produselor pe care le folosesc.
Pun accent pe am invatat pentru ca pana la 21 de ani rutina mea de ingrjire a tenului era una banala.
Nu respectam pasii demachiere-curatare-tonifiere-hidratare fiind nevoie de disciplina pentru a ma asigura ca tenul meu primeste tot ce are nevoie.

De indata ce mi-am pus-o la punct si am gasit produsele potrivite tenului meu, scopul meu a fost de a-mi mentine tenul curat.
Daca ma urmariti de ceva vreme probabil stiti ca am avut probleme serioase cu acneea si ca am o reticienta in a introduce in rutina mea produse peste produse.



Am acceptat insa propunerea celor de la Life Care de a testa cremele de la Biotisima pentru ca momentan tenul meu are mai multe portiuni uscate decat de obicei si am nevoie de extra hidratare.

Ce o sa va povestesc mai jos este experienta mea cu aceste creme in decursul ultimei luni.
Repet, am un ten gras cu portiuni uscate. Combinatia fatala, as zice.
Cum vremea de afara a fost schimbatoare si am avut multe zile cu temperaturi scazute, portiunile de ten uscat s-au extins in zona obrajilor. De regula, pe la sfarsit de aprilie-inceput de mai, incepe lupta cu ingrasarea tenului datorita temperaturilor in crestere. Not this year though.



Acum ca stiti cum se prezinta tenul meu, sa va povestesc despre cum se comporta crema de zi de la Biotissima pe tenul meu. Promit sa fiu succinta si sa nu intru in detalii legate de ingrediente pentru ca sunt disponibile pe website-ul Life Care.

PRO:
  • Cu toate ca are o consistenta mai densa decat cremele de zi cu care sunt obisnuita, se absoarbe rapid in piele si lasa tenul fin si hidratat. 
  • Nu am observat vreo inrosire a tenului si nu mi-a cauzat acnee.

CONTRA:
  • Daca in zilele cand nu port machiaj si stau prin casa ar fi utila, in cele cand folosesc fond de ten situatia se schimba. Nu o vad a fi o buna baza de machiaj. Am observat ca fondul de ten nu se aseaza la fel de bine cand folosesc crema de la Biotissima si tenul meu se ingrasa mult mai repede, semn ca nu face fata portiunilor cu exces de sebum. 
  • De asemenea, fondul de ten oxideaza, lucru care nu se intampla daca folosesc o alta crema.
  • Cred ca pe parcusul zilei tenul meu are nevoie de o crema cu o consistenta mai fluida, care sa faca 2 lucruri simultan: sa il hidratreze si sa mentina sebumul sub control.



Crema de noapte de la Biotissima, in schimb, va ramane parte din rutina mea zilnica. 
PRO:
  • Cu toate ca are aceeasi consistenta densa, imi place felul in care tenul meu arata a doua zi dimineata. 
  • Mai luminos, mai hidratat, mai tonifiat, mai pregatit pentru a face fata unei noi zile intr-un oras poluat precum Clujul.


Btw, daca sunt printre voi persoane cu un ten similar cu al meu sunt curioasa daca ati incercat cremele si ce impresie v-au lasat?
Valabila intrebarea si pentru fetele cu un ten normal / uscat. :)