Recenzie: Cum sa ai loc in casa - Lu Wei | Deeb's Blog

Servus lume draga, 

Am terminat ieri de citit cartea "Cum sa ai loc in casa" scrisa de Lu Wei si am zis sa va zic doua-trei vorbe despre ea cat informatia este inca proaspata. 
Incep prin a va spune sa aveti grija de ea si sa o puneți bine in biblioteca dupa ce o terminati de lecturat pentru ca este acel gen de carte utila la care cu siguranta veti reveni. 
Are atat de multe sfaturi practice, pe care eu deja am început sa le pun in practica, incat as indrazni sa o numesc carte de capatai



Marturisesc ca am avut ceva asteptari inca din clipa cand am văzut-o pe site-ul celor de Libris si dupa lecturarea ei pot spune cu sinceritate ca este peste nivelul sperat.
Daca o stiti pe Marie Kondo si ale ei carti + Netflix series, consider ca aceasta carte vine in completarea ei, invatandu-ne cum sa ne amenajam locuinta in asa fel incat sa ne simtim cu adevarat "acasa." 

Este o lectura usoara, cu multe ilustratii dar incredibil de informativa. Consider ca a fost bine gandita caci in absenta ilustratiilor n-ar fi reusit sa captiveze cititorul instant. Spus altfel, cartea este un munte de informatie vizuala. 

Ca si structura acopera fiecare incapere dintr-un apartament obisnuit. 
Un alt lucru care mi-a placut este faptul ca ofera sfaturi practice pentru omul de rand. Desigur, prezinta si designul unei bucatarii de lux insa focusul principal e pe bucataria clasica, pe care o are tot omul. 


De asemenea, un capitol interesant din "Cum sa ai loc in casa" mi s-a parut cel adresat dressingului. Mi-a dat o buna idee despre cum imi pot organiza mai bine cutiile de pantofi in lipsa unui pantofar. 
De exemplu, eu imi tin marea parte a incaltamintei in cutii de carton. E evident ca acele cutii nu sunt transparente si ca eu nu retin fiecare cutie carei perechi de pantofi ii apartine. Astfel, Lu Wei a venit cu ideea de a eticheta fiecare cutie, in acest fel fiindu-ne mult mai usor sa gasim perechea de pantofi pe care dorim sa o purtam in ziua respectiva. 

Mi-au placut mult si ideile ei de organizare a bucatariei. Cand locuiesti in chirie si mobila nu iti apartine, tot ce iti ramane de facut este sa incerci sa iti organizezi cat mai bine vesela, tigaile, oalele etc astfel incat sa iti fie la indemana cand ai nevoie de ele si sa nu ai impresia ca toate cad pe tine. Prin urmare am decis sa incep cautarile de organizatoare si stiu deja ce voi lua datorita ilustratiilor oferite in carte. 
Am citit cu interes si capitolele dedicate ordinii in sufragerie sau curateniei pe hol si acum sunt fericita sa ii prezenta prietenului meu ce tip de pantofar avem nevoie. 



In incheiere pot spune ca rezonez cu stilul ordonat al lui Lu Wei si sunt de acord cu ideea "o casa curata si ordonata - chiar daca e numai un adapost temporar in viata - iti da sentimentul de caldura si te primeste in fiecare zi cu bratele deschise." 

Ati auzit de cartea lui Lu Wei?  Credeti ca v-ar fi utila o astfel de lectura?