Celebook: Cele mai faine amintiri intr-o fotocarte personalizata



Weekendul trecut am avut parte de o surpriza tare faina!

Cand cei de la Celebook m-au contactat pentru a ma intreba daca nu mi-ar placea sa am o fotocarte cu cele mai frumoase amintiri pe care le-am impartasit cu voi pe Instagram, nu am stat pe ganduri si am spus instant DA!



Chiar daca traim intr-o era digitala, in care ne place sa publicam fotografiile pe canalele sociale precum Instagram sau Facebook, mie in continuare mi se pare speciala poza printata si albumul foto / fotocartea.
Din punctul meu  de vedere, acestea nu ar trebui sa dispara niciodata. 😊



Poate ca sunt mai old school insa generatia '90 cu asta a crescut. Cu fotografia clasica pe film. Care trebuia developata si dupa care trebuia sa astepti cateva zile. Cu albumele foto care erau puse la loc de cinste in casa si aratate cu mandrie tuturor oaspetilor. 📷






Am dorit sa pastrez un iz de mister asa ca doar atunci cand m-am trezit cu curierul la usa si am desfacut impreuna cu voi coletul, pe  Insta Stories, am vazut cum arata fotocartea Celebook: diminesiunile si coperta ei, ce poze au fost folosite, calitatea hartiei fotografice.
Eu m-am lasat pe mana lor insa sa stiti ca puteti discuta cu ei pe tot parcursul procesului creativ, alegand impreuna fotografiile , fonturile folosite, ce poza isi castiga locul pe coperta etc. 




Fotocartea  si-a gasit locul pe masuta de cafea, in acest fel fiind si la indemana oaspetilor nostri. ☕
Stiu ca vor urma intrebari din partea lor insa ce-i mai frumos decat prilejul de a rememora clipa cand au fost realizate si trairile de atunci?
Poate ca timpul nu se mai poata da inapoi dar sentimentele traite la momentul fotografierii unui loc drag revin intr-o clipita.💓

👉 Daca si voi colectionati amintiri foto si vreti sa le puneti la loc de cinste, puteti avea gratuit 30 pagini extra daca folositi codul*

 DEEBSBLOG 

*la cele mai populare dimensiuni de fotocarti (Elite 30x30 cm, Panoramic 30x21 cm si Star 25x25 cm)

Pupici