5 tinute de vara | Bonprix Haul


A trecut ceva vreme de la ultimul haul cu haine si pentru ca in garderoba mea au ajuns o rochie si doua fuste tare colorate de la Bonprix, as vrea sa vi le arat si sa va ofer cateva tips-uri daca planuiti sa va luati haine de la ei.

Daca acum cativa ani garderoba mea era una destul de simplista, avand extrem de putine haine colorate si, si mai putine fuste si rochii, anul acesta am descoperit placerea de a purta haine lejere, fuste si rochii comode, din materiale subtiri, potrivite pentru sezonul cald. Daca sunt si colorate, cu atat mai bine. 😊

Fusta plisata am ochit-o la un prim search pe site si a fost dragoste la prima vedere. 
Imi plac la nebunie acest tip de fuste pentru ca au lungimea potrivita pentru job, sunt tare versatile si sunt comode. Aerisire is all I need in timpul verii. 💓
Are si jupa, deci don't worry about it. Partea buna e ca jupa e fix atat cat trebuie de lunga. Sa acopere ce nu vrem sa se vada. Pentru mine e categoric un plus, oferindu-mi acea fluiditate de care am nevoie pe timp de vara.
Am purtat-o la o plimbare de weekend cu un tricou alb basic si o pereche de pantofi sport. Dar si la birou, alaltaieri, cu sandale, un tricou cu dungi marinaresti si o poseta din paie. Striga a vara, mare si soare outfit-ul asta, nu? 😁




Fusta rosie petrecuta am zis ca o sa arate tare fain cu un tricou negru si bocanci, la un festival precum Electric Castle. Pana atunci am purtat-o cu un tricou alb si tenesi cu talpa tesuta. Si mi-a placut la fel de mult combinatia facuta.
Fusta e 100% vascoza, de aceea se simte asa moale si vaporoasa si permite trecerea aerului prin tesatura.



Rochia mustarie am luat-o pentru a-mi intari obsesia mea pentru aceasta culoare. 😅
Este o rochie lunga, cu guler rotund si cordon in talie care permite ajustarea pe care o doriti.  E tot din vascoza si se simte placut pe piele. Materialul e racoros si e ideal pentru vara.
Eu am purtat-o asa desi merge cu o pereche de ankle boots pentru un look de festival.

Sau cu espandrile, cum am purtat-o la Summer Party-ul organizat de BBM Cluj.



Sa discutam insa si despre marimi caci mereu primesc intrebari legate de acest aspect.
Intai de toate, eu am 180 si circa 65 de kilograme. 
In pozele tip #OOTD puteti observa lungimea fustelor si rochiei.

E musai, absolut musai sa stiti cat purtati in cm. 
Asta o sa va ajute sa va luati masura potrivita. Eu de regula port marimea M/38 si analizand ghidul cu marimi, am decis ca marimea 38 mi se potriveste.
Rochia si fusta rosie au cordon astfel incat chiar daca va sunt putin largute le puteti ajusta iar fusta plisata are un elastic in talie. Cu toate acestea, pentru ca fusta plisata a avut marimea "36/38" mie imi vine putin larguta in talie. Nu pica de mine, sta lejer deasupra soldurilor insa daca doriti acel efect de talie subtire sua doriti sa o purtati cu un crop top, recomandarea mea e sa va luati marimea 32/34.
Eu insa am cusut-o putin in jurul benzii elastice si nici nu se observa.

Btw, daca va plac postarile  de tip "tinuta zilei" sa stiti am creat pe Instagram hashtag-ul #andreeagoutfits unde gasiti propuneri de tinute potrivite pentru oamenii obisnuiti care au un job full time, mai schimba cate un autobuz, mai merg cativa kilometri pe jos zilnic. 😆

Si acum ca am ajuns la finalul postarii, sunt curioasa care dintre cele 3 produse va place cel mai mult? 
Pe care l-ati purta si in ce fel? 😊