O tinuta casual de iarna | Bonprix Haul

Saptamana trecuta am profitat ca a fost putin mai cald si am iesit la o plimbare si cateva poze pentru a va arat ce am pus in cos la ultima comanda Bonprix



Curand se face 1 an de cand lucrez de acasa, de cand ne petrecem cea mai mare parte a timpului in casa si de cand activitatile din weekend au cunoscut si ele schimbari. Inainte de pandemie obisnuiam sa iesim des in oras si weekendurile insemnau un mic dejun tarziu, o cafea savurata intr-o cafenea draguta, plimbari lungi si poate putin shopping.

Acum lista de posibilitati de petrecere a timpului liber afara s-a injumatatit. N-am renuntat insa la cafea chiar daca acum e to go si nici la plimbarile lungi. 

Am inceput sa pun mai mult accent pe utilitate si confort asa ca mi-am ales de pe Bonprix un pulover cu motiv norvegian si o pereche de ghete de iarna, sperand ca vom avea parte de mai multe zile de iarna adevarata, cu temperaturi negative si zapada. Nu 10 grade ca-n ziua in care am facut pozele.


Am reusit totusi sa testez ghetele pe zapada insa doar la niste plimbari scurte. Sunt acel tip de ghete practice si confortabile, nu tare aratoase. Sunt inalte, ofera suport gleznei, sunt calduroase si nu aluneci cu ele pe gheata. Din punct de vedere al utilitatii isi fac treaba foarte bine. Marimea corespunde, eu port 41 la ghete.


Puloverul e o piesa versatila care s-a purtat in trecut, se poarta si acum si se va purta si peste cativa ani. Din pacate nu mai este pe stoc insa gasiti aici modele similare. Eu am ales o marime mai mare decat port de obicei pentru ca voiam sa fie largut si sa ma asigur ca manecile sunt suficient de lungi. Cu ai mei 1.80m nu e intotdeaua usor sa gasesc haine care sa imi vina bine. In mod normal port 38 insa am ales marimea 40-42.

Cum va place tinuta mea?