Întâmpină primăvara cu Skechers | Bonprix Haul

 

După o lună martie cu temperaturi sub 0 grade, iată că spre finalul ei avem parte de vreme frumoasă și temperaturi pozitive motiv pentru care putem în sfârșit renunța la bocanci și geci groase și întâmpina primăvara cu un strat mai subțire de haine și încălțăminte sport.

Eu una abia am așteptat să nu mai port ghete și cizme, să trec la pantofi fie ei cu toc sau pantofi sport. Și eu și Adi suntem fani Skechers de cca 2 ani așa că atunci când am văzut ca pe Bonprix au niște modele drăguțe de Skechers și mărimile noastre sunt disponibile, n-am stat pe gânduri.


Sunt deja la a 3-a pereche de Skechers, am o pereche pe alb luata tot de pe Bonprix, una pe negru si acum una pe verde kaki. Adi acum și-a luat a doua pereche. E incredibil de comodă încălțămintea lor, are memory foam, de regulă sunt true to size și îi poți purta fără probleme kilometri întregi.



Perechea mea de Skechers este la reducere însă au rămas doar mărimile mari, ea fiind una unisex din punctul meu de vedere: Pantofi Skechers memory foam. Are o talpă comodă, moale încât simți că pășești pe un covor din acela cu peri pufoși. Îmi plac toate perechile mele de Skechers dar parcă aceasta îmi oferă cea mai mare senzație de confort.



Adi și-a ales această pereche de pantofi Skechers memory foam, bluemarin 😊 El poartă mărimea 46 iar pantofii sunt true to size. Știa deja cât sunt de confortabili pentru că are fix același model de Skechers dar pe gri cu verde. Pe aceia și i-a luat din Roma și i-a purtat în concediu fără probleme. 




Voi ce încălțăminte purtați primăvara aceasta? Vă plac pantofii sport de la Skechers?