Cum sa iti decorezi dormitorul de Craciun in 3 pasi simpli


În perioada aceasta a anului vedem peste tot idei frumoase pentru decorul mesei de Crăciun, a livingului sau ce decorațiuni la modă pentru împodobitul bradului. Dacă ești ca mine și vrei să te bucuri de spiritul sărbătorilor în diferite încăperi ale locuinței, las mai jos 3 pași care să te ajute să îți decorezi dormitorul de Crăciun. 


1. Nu e nevoie de mare lucru pentru ca dormitorul tău să îmbrace straie de sărbătoare. Poți doar să adaugi una/două perne de decor sau să schimbi fetele de pernă. Sau poți alege o lenjerie de pat cu model crăciunistic. În ultmii doi ani eu am mers pe ultima variantă. Recent am găsit pe Bonprix această lenjerie de pat cu cerb și în clipa în care am văzut-o, am știut că se va potrivi cu nuanța de verde de la cadrul nostru de pat. Lenjeria este din bumbac 100%, un bumbac de calitate și culoarea este fix ca în poze. Setul ales are 2x fata pernă și 2x husă pilotă însă se poate lua și set pentru o persoană.



2. Umple spațiul de deasupra patului/cadrului de pat. Eu am ales să pun o coroniță de Crăciun dar ar merge și o decorațiune mai impozantă sau poate un tablou cu o poza crăciunistică.

3. Adaugă decorațiuni de Crăciun pe noptiere (poate fi orice, de la o decorațiune în formă de căsuță, la o crenguță de brad sau o lumânare parfumată) în zona comodei sau poate preferi să așezi decorațiuni în dreptul ferestrelor. 



Iar ca să te bucuri pe deplin de atmosfera de sărbătoare și căldura căminului, poartă o pijama în ton cu sezonul. Mie mi s-a părut deosebită această pijama cu săculeț tip cadou din bumbac 100%. Imprimeul cu ren de pe bluza este tare simpatic iar pantalonii sunt confortabili și au șnur în talie pentru a-i putea ajusta cum dorești.



Obișnuiești să decorezi dormitorul și să porți pijamale crăciunistice sau e de ajuns bradul împodobit?