Outfit de toamna | Deeb's blog


Toamna este anotimpul meu preferat din punct de vedere al vestimentatiei iar luna lui Octombrie e de departe cea mai frumoasa luna din an. Poate sunt eu subiectiva caci sunt nascuta fix la mijlocul toamnei, in 15 Octombrie, dar mi se pare ca toamna te poti juca cu layerele si crea tinute frumoase si calduroase. Cum e si outfitul de toamna de fata.


Palton negru, clasic, Bonprix


Lucrez sa imi construiesc o garderoba capsula si din dulapul meu lipsea acel palton negru, clasic care sa fie potrivit atat tinutelor casual, minimaliste precum si celor mai elegante. Am gasit pe Bonprix acest palton negru cu nasturi pe doua randuri si instant l-am pus in cos. Mi-am luat marimea mea, 38 care mi se potriveste perfect la umeri. Cade frumos pe corp si are manecile suficient de lungi. Fiind inalta imi este deseori dificil sa gasesc haine care imi vina bine in partea de sus. De fapt, nici cu pantalonii nu e tare usor.




Paltonul l-am purtat intr-o tinuta de zi, minimalista. Am avut o bluza in dungi si spre seara am adaugat si o esarfa bej pe care n-am vrut sa o pozez pentru ca mi-am dorit sa se vada cat de frumosi sunt nasturii paltonului.





Voi cum stati cu garderoba de toamna? Si care sunt piesele voastre preferate toamna asta?