Idei de tinute pentru primavara | Bonprix



E inceput de martie si cu toate ca vremea e putin mai capricioasa, si fie avem temperaturi negative si zapada, fie 14 grade si soare, am pregatit cateva idei de tinute pentru primavara.

In ultima comanda plasata pe Bonprix am mai pus in cos o pereche de Skechers in cos, acum avand 4 perechi in mini colectia mea. De data asta am ales o pereche de Skechers negri cu memory foam care stiu ca sunt comozi pentru ca am fix acelasi model si pe verde kaki, luati tot de pe Bonprix anul trecut. I-am purtat in toate concediile si cu mana pe inima spun ca sunt cei mai comozi pantofi sport pe care ii am. Ideali pentru plimbari in natura sau in orase cu stradute pietruite. Observ ca momentan nu ii au pe stoc dar ii puteti adauga la favorite si verifica cand reapar. Tot din aceeasi gama ii au pe minunatii astia: pantofi Skechers gri. Poate va plac mai mult. 😊

I-am scos la purtare weekendul trecut cand a fost o vreme frumoasa de primavara si un apus superb. Tot de pe Bonprix e si puloverul in dungi pe care il port. 




Cand ma gandesc sa imi cumpar o haina noua am mereu in minte: o pot oare purta in minim 3 tinute? Daca raspunsul e da, atunci o pun in cos. Puloverul acesta in dungi e atat de usor de combinat cu alte haine incat il poti integra in mult mai multe tinute. Eu m-am gandit la acestea 4. Puloverul l-am luat in marimea 36/38 adica fix atat cat port si imi vine bine.




Cum vi se par ideile mele de tinute?