OOTD | Tinuta de primavara cu Bonprix

 Zilele trecute am profitat ca a revenit vremea buna si am scos in lume ce m-am comandat de pe Bonprix. Aveam in wishlist doua produse iar pe al treilea l-am pus spontan in cos vazand ca e la reducere.




M-am tot uitat la pantofii sport Kappa de ceva vreme insa nici marimea mea nu era disponibila. Apoi am facut putin research cautand exact dimensiunea in cm si asa mi-am dat seama ca imi trebuie cu o marime mai mare decat port eu. Bucuria a fost ca marimea potrivita era pe stoc asa ca am comandat-o. Sunt clasicii pantofi sport albi care merg la orice tinuta. Ca e casual, casual-office sau vrei sa ii porti cu o rochie fluida vara, alegerile sunt nelimitate.






Mi-a atras atentia si rucsacul maro-coniac a carui nuanta mi s-a parut una deosebita. Nu e acel maro intens, e un maro bland care merge cu culori pamantii asa cum sunt cele din tinuta mea. Mi-a placut in mod deosebit faptul ca il poti purta si ca geanta. Iar cand a venit comanda si am vazut compartimentarea, am stiut ca am facut o buna alegere. Are multe buzunare si buzunarase, toate cele exterioare au fermoar. Tare mult imi place!






Pantalonii mom din twill i-am gasit intamplator in timp ce ma uitam dupa recomandari de tinute de primavara. Mi-a placut mult culoarea, sunt elastici sisimilari blugilor tip mom jeans. Chiar mi-am spus ca ar fi fain sa mai schimb clasicul blug albastru si negru. Imi place si lungimea lor: 1.81. Am ales marimea 36 si mi se potriveste.






Cum vi se par produsele? Care e preferatul vostru si ce ziceti de tinuta mea? Ati purta-o?