Outift calduros de iarna | Bonprix Haul

Am profitat de faptul ca s-a mai incalzit in sfarsit vremea si am putut iesi la o plimbare si cateva poze. Cand nu sunt -15 grade, profit sa schimb gecile de iarna cu paltoane calduroase si mai variez tinutele pe care le port.


De data aceasta am purtat noul meu palton de la Bonprix. Il gasiti sub denumirea de mantou cu aspect melanj insa la ce captuseala are, as zice ca e mai degraba un palton. Nu stiu de ce dar pentru mine mantoul e un palton mai subtire, fara captuseala.
Acesta e captusit, are o croiala ampla si este bine lucrat. Eu l-am comandat in marimea 38 pentru ca voiam sa fie mai oversized si sa il pot purta la tinute casual precum cea din poza.




L-am luat in combinatia negru/ecru dar imi place mult cum arata si pe bleumarin/alb cadrilat si este si la reducere. Mentionez ca eu am 1.81 si sunt extrem de multumita de lungimea lui. Imi este perfect si la maneci, un alt plus.
Mereu citesc informatiile despre produs si opiniile oamenilor si pana acum am ales bine marimea hainelor.
Ce ziceti? Va place paltonul?