Thrift Haul

La propunerea unei cititoare si intrebarilor de genul: "De unde ti-ai luat puloverul pufos? / Doar 8 lei? De unde?" am decis sa scriu aceasta postare prin care doresc sa arat ca putem fi chibzuite atunci cand facem cumparaturi. Eu merg pe principiul "Daca imi place, imi cumpar!" astfel ca daca vad in vitrina unui second hand, outlet sau magazin local un obiect vestimentar care imi place, nu vad de ce nu mi l-as cumpara. La fel procedez si cand vitrina se nimereste a fi cea a unui magazin din mall.
Nu cu mult timp in urma ocoleam magazinele second hand si outlet-urile si imi puneam pofta-n cui, repetandu-mi "Nu-ti cumpara haine din second hand, cine stie cine le-a purtat inainte!" Ulterior am venit la facultate, aici, in Cluj-Napoca si auzeam in stanga si-n dreapta domnisoare extrem de bine imbracate spunand cu zambetul pe buze ca si-au luat hainele din SH / Outlet.
Si treptat, treptat am inceput si eu sa le acord importanta. E drept ca nu stiu zilele in care se primeste marfa, nu cunosc programul de functionare si ca pur si simplu se nimereste sa fiu omul potrivit la momentul potrivit. Asa este si cazul lucrusoarelor pe care mi le-am cumparat in ultima perioada.


ee2b1e89-2250-4451-8fb1-409ba7135e1c_zps5e4d15ce


Pulover cropped sweater pufos, turcoaz.
Similar:  New Look || ASOS || TopShop
Cel de la New Look este de fapt identic cu cel achizitionat de mine dintr-un SH, cred, din Cluj cu doar 8 lei. Am pus acel 'cred' caci va marturisesc, nu am intrat pres des in acel magazin. ( e vizavi de Central) Atunci era ceva promotie, orice produs 8 lei. Ca iti luai palton, ca iti luai tricou sau o curea.
Eu cand am vazut puloverul pufos m-am mirat ca nu l-a luat nimeni inainte si m-am apucat sa il verific de defecte. Era intr-o conditie perfecta astfel ca al meu a fost.
L-am purtat peste o rochie figure fit dress dar ma vad purtand-ul si cu o fusta creion.


12

Pulover lila - Benetton
Similar: H&M
Pret: 8 lei.

qqhnjm

Sacou:
Pret 8 lei.
Genul de sacou pe care il vad purtat cu boyfriend jeans, botine pana la glezne/ pantofi stiletto, un tricou simplu, statement necklace.
O sa ii schimb insa nasturii caci imi displac.


ad2f6fb8-b5ca-45ba-92ef-709edfcc563a_zps6248cab5

Si sa trecem la botine.
Pentru ca vorbim despre cumparaturi chibzuite am decis sa includ si aceste doua pereche de botine cumparate la un pret modic. Sunt fana botinelor pana la glezna sau putin peste glezna astfel ca niciodata nu am prea multe perechi si ma las usor dusa de val.
Acestea doua au costat 50 ron fiecare si le-am cumparat dintr-un magazin de incaltaminte din centrul Clujului. Mi s-au parut bine lucrati si cum eu eram in cautarea unor botine de culoare inchisa le-am cumparat
.


fa65acc8-1c98-426c-9aaf-bedaac935c15_zps57f8acdc

4e4bd5cf-0f44-402a-816e-b964c53b0d8d_zpsa0970d91

Voi ce parere aveti despre cumparaturile din outlet, second hand, magazine locale? 

Va pup si astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu drag.