Week in photos 41

Din nou duminica, din nou postarea voastra preferata: Week in photos. In timp ce scriu aceste randuri privesc spre fereastra si vad cum acoperisurile caselor din imprejurimi sunt albe. A venit iarna si la Cluj! De fapt a venit de cateva zile bune insa zapada nu s-a asternut. Ieri, spre exemplu, credeam ca vom avea parte de o ninsoare consistenta, savuram in tacere Orange Mocha si priveam prin ferestrele inalte de la Starbucks fulgii initial anosti transformandu-se in globulete ce loveau puternic din toate directiile. Rapid s-a asternut un covor de zapada si la fel de rapid l-a topit soarele neanuntat.

Saptamana care tocmai s-a sfarsit a fost una in care m-am intalnit cu prieteni dragi, m-am bucurat de dulciurile si bauturile de sezon, am fost Mos Nicolae si am facut din nou o vizita Centrului de Sanatate Mintala din Cluj-Napoca pentru un nou interviu cu un medic psihiatru. Intotdeauna cand parasesc acea cladire imi spun in minte "Sanatosi sa fim, e tot ce conteaza." Este suficient sa petreci acolo cateva minute, in jurul tau se perinda oameni cu tot felul de nevoi speciale, ca sa realizezi cat de important este ca tu sa ai grija de tine.  Dar sa nu o mai lungesc cu vorba, va las cu pozele:

1234


#1 &2 - Visasem intr-o noapte ca savurez o ciocolata calda cu marshmallows si cum sunt o persoana extrem de pofticioasa a doua zi mi-am si facut damblaua. Faptul ca in cam toate postarile mele 'Week in photos' se gasesc poze cu dulciuri si mancare poate ma catalogheaza drept o gurmanda. Nu neg asta, mi-am innebunit prietenii cu subiectul meu preferat de discutie:  mancarea. :D
#3  Tea with a good friend! Imi place la nebunie meniul din L'Atelier! Aparent, o gama diversa de ceaiuri cu denumiri tare interesante si tentante. Daca cu ceva timp in urma optasem pentru Mango flip si tot ce am simtit ca am baut a fost un banal ceai de fructe, acum am ales Pina Colada (nu ma intrebati de ce) si ce am primit? Acelasi banal ceai de fructe. Ori papilele mele gustative au luat-o razna, ori aroma ceaiurilor nu se diferentiaza.
#4 Iarna in Piata Unirii Cluj.

910


#5 Plimbarea de dimineata @ Somes. O dimineata rece, cu un vant care-ti taie respiratia. Si eu care mi-am propus sa introduc in program si putin jogging. M-ar ridica vantul in secunda 2.
#6 Martipan si o prima felicitare de Craciun primita de la o prietena din Suedia. Nici n-am stiut ca Elina mai pastreaza adresa mea astfel ca atunci cand am primit scrisoarea am fost extrem de placut surprinsa.

1234567890

#7 Love, love, love my nude Golden Rose lipstick.
#8 Mere caramelizate dragut impachetate.

Untitled


#9 O dimineata tipica de iarna.
#10 B&W photo. Rujul de la MUA in nuanta 1 este o minunatie. Cremos, ultra rezistent si ofera volum buzelor. Ah si uitasem ca am o asemenea pereche de cercei si tare bine mi-a parut ca i-am regasit. :D


5678

#11 Sambata seara
#12 In ultima perioada poftesc la gogosi si nu orice gogosi. Doar la cele din Auchan. Din pacate ori se vand extrem de repede, ori merg eu la ore nepotrivite de nu le gasesc. Ieri insa am avut noroc.
#13 Trebuia sa incerc si Orange Mocha ( ca va tot spuneam de pofte) si nu ma asteptam sa fie asa buna! O surclaseaza pe Toffe Nut Latte si imi aminteste de un anume tip de bomboane de pom dar zau ca nu imi amintesc de care.
#14 "Cand am plecat din Cluj, geamantanele au fost cele mai putin grele ..." - Cat adevar in aceste cuvinte. Este o vorba:"Clujul ori il iubesti, ori il urasti. Cale de mijloc nu exista!" Si daca il iubesti, cu siguranta te identifici cu fraza de mai sus.

Saptamana voastra cum a fost? Si ce ati primit de Mos Nicolae? 
Eu, ca in fiecare an, am fost rasfatata cu dulciuri (pe care am uitat sa le pozez) si dupa cum mi-au spus parintii la telefon, mi-au facut un pachetel pe care il vor trimite astazi la Cluj. Asadar o noua tura de dulciuri si fructe.:D
Nu uitati ca astept comentariile, sugestiile voastre cu mult drag!

Pupici.