Beauty Bloggers Cluj Meeting 3rd Edition


Sâmbătă, 8 noiembrie, Anca, Laura şi Cleo au reuşit să ne strângă, aproape în aceiaşi formulă, (+-) ca şi în anii precedenţi, la o nouă întâlnire a bloggeriţelor de beauty, fashion şi lifestyle din Cluj. Pentru că îmi pot imagina câtă muncă este necesară pentru organizarea unui asemenea eveniment, nu pot decât să le felicit pe fete şi să le mulţumesc pentru invitaţie.


IMG_0447 - Copy


Şi acum ar trebui să încep să vă povestesc despre ce am discutat, ce am aflat nou şi cu ce bagaj de cunoştinţe am plecat de la întâlnire. Dar e o mare dezordine în mintea mea deoarece vreau să vă comunic atât de multe într-un mod cât mai sintetizat pentru a nu scrie romane şi a plictisi.


IMG_0503

Am avut plăcerea de mă revedea cu multe dintre fetele pe care le cunoscusem în anii precedenţi dar şi plăcerea de a cunoaşte şi socializa cu persoane care, din diverse motive, nu au putut fi prezente la ediţiile anterioare sau cu care nu am apucat eu să schimb câteva vorbe. Le-aş menţiona aici pe Gabriela Popescu şi pe Mădălina Merca căreia îi urmăresc cu drag blogul pentru că are un stil vestimentar cu care mă identific.
În plus, a fost invitată Luiza, Online Communication Manager Oriflame, o prezenţă caldă care ne-a transmis informaţii utile şi a fost deosebit de receptivă la discuţiile, ideile, dilemele noastre. Sunt convinsă că a fost o relaţie win-win, nu doar noi am avut de învăţat de la ea ci şi ea a învăţat ceva de la noi.


IMG_0518

Mai în glumă, mai în serios, ştiţi cum am realizat că au trecut anii? Prin faptul că una dintre discuţiile de bază ale întâlnirii a fost: Cum reuşim, cele care avem un loc de muncă, să ne găsim timp pentru a rămâne o prezenţă constantă în blogosferă? Fiecare dintre noi a încercat să explice cum îşi manageriază timpul astfel încât să nu-şi transforme într-o corvoadă pasiunea a de împărtăşi informaţii relevante cu cei din jur.
Genul acesta de discuţii au cam reprezintat monopolul însă nu s-a omis discuţia despre relaţia PR-blogger-cititor şi, cu această ocazie, fiecare a împărtăşit din experienţa ei. Că este vorba despre advertoriale, bannere expuse pe blog sau colaborare pe termen scurt/lung prin review-uri, a fost benefic pentru noi să dezbatem o asemenea temă.
Personal, mi-ar fi plăcut ca pauza de chat-chat să fi fost şi mai lungă căci în încercarea mea de a schimba câteva vorbe cu fiecare dintre fete, am omis unele persoane. Şi uite aşa, după ce am primit pozele de la eveniment, am constatat că eu nu am stat -cuminte- decât pentru poza de grup.
Cu toate acestea, a fost şi o pauză delicioasă căci am avut parte de dulciuri raw vegan de la Rawana.


IMG_0430 - Copy

IMG_0428 - Copy


Spre deosebire de Bucureşti unde evenimentele de beauty/fashion sunt mai numeroase şi ocazia de a te revedea cu persoane care au aceiaşi pasiune ca şi tine este implicit mai mare, la Cluj situaţia nu este la fel de roz. Este drept, încet, cu paşi mărunţi dar siguri şi Clujul începe să iasă în evidenţă însă deocamdată zona bloggerilor de modă este mai bine exploatată. Şi cu succes aş zice!
Curând, am speranţa că şi sectorul care nu este nişat strict pe fashion va beneficia de evenimente la fel de calitative.
Am, în schimb, certitudinea că şi aici suntem nu doar o comunitate unită de bloggeri ci şi nişte persoane tinere, optimiste şi, da, îmi permit să spun că suntem smartass. Activăm în domenii atât de diverse: medicină, IT, contabilitate, marketing, psihologie etc şi totodată ne facem timp şi ne rugăm ca, măcar în mintea noastră, ziua să aibă 25 de ore pentru a scrie un review, o postare personală, a publica ţinuţa zilei sau săptămâna în imagini. E plăcut să vezi asta şi să observi evoluţia bloggerului de dincolo de blog. Asta aşa, ca o notă personală.


De la întâlnire am plecat cu un mare şi greu goodie bag. Şi nu doar pentru mine. Urmează un concurs pentru voi!


Fotografie5299

Fotografie5300

IMG_0621

Acest eveniment a fost realizat de Cleopatra Coman, Anca Pop  si Laura Opris cu ajutorul co-organizatorilor FarmecSponsori oficiali: Pantene, Melkior, Rouge Boutique, Sephora, Dove, C-Thru, Elmiplant, Oriflame, Yves Rocher, Rawana, Aqua Carpatica


Vă invit, aşadar, să urmăriţi blogul şi pagina de Facebook pentru că, în curând, voi da drumul unui concurs pentru voi.  

S-aveţi o zi plină de zâmbete!