Week in photos 82

Fete dragi,

Ştiu că am întârziat puţin cu publicarea postării dar am să vă ofer în schimb o avalanşă de poze! Sau cel puţin impresia aceasta am avut-o când am uploadat pozele şi începusem să îmi formulez în minte mici descrieri. "Oare mai sunt multe? Aşa de bogată-n fotografii mi-a fost săptămâna? Şi eu care credeam că nu voi avea ce să vă arăt." 
Făcând o evaluare săptămânii de care ne-am despărţit pot spune că am reuşit şi să mă întâlnesc cu prietenii la un film, şi să îmi petrec câteva ore relaxante la Starbucks (vă povestesc eu mai multe imediat) şi să particip la Beauty Bloggers Meeting şi să merg la o zi de naştere. Yey, me. Superwoman ori smth! De la o vreme încoace îmi place să fiu tot mai activă şi să încerc să îmi manageriez eficient timpul. Nu spun că reuşesc asta de fiecare dată însă lucrez să mă perfecţionez. Asta pentru că nu doresc să fiu genul de persoană care merge la serviciu, se intoarce acasă, mănâncă şi se pune la somn. No, no, no!
Nu refuz niciodată un sfat, aşa că dacă aveţi mai multă experienţă îmi puteţi împărtăşi şi mie din ea. Aş aprecia!


Lăsând vorbăria, să vă arăt pozele.


week_in_photos_82_deeb's_blog


#1 Ceaiul acesta e ultima mea obsersie. E atât, atât de bun și aromat!
#2 În ultima perioadă am trecut la deodorantele spray și mi-am luat pe acesta de la Balea pentru că îmi place cum miroase. Nu l-am testat încă pe haine negre/albe dar nici nu am multe așteptări în acest sens.


Fotografie5257


#3 Vai ce-mi plac prăjiturele acestea cu jeleu de portocale și căpșuni! Aș putea mânca non-stop!


week_in_photos_82_deeb's_blog_4


#4 Yummy chocolate & nice package.
#5 Îmi cam place iaurtul ăsta cu rodie și zmeură deși e mai degrabă cu gust pregnant de zmeură, cel de rodie abia se simte.

15564558700_947852a55e_b

#6 Micul dejun din ultima perioadă. Mâncasem mai demult unt de arahide și nu mi-a plăcut iar acum am spus că e timpul să îl încerc din nou. Asta pentru că am mâncat Reese's cu unt de arahide și mi-a plăcut. Și pentru a nu fi prea bruscă "testarea" am zis că voi încerca întâi cu o cremă de arahide. Zis și făcut. Și tare mult îmi place combinația de pâine prăjită, cremă de arahide și măr.


http://trailerefilmenoi.ro/wp-content/uploads/2014/10/john-wick.jpg


#7 Am văzut John Wick şi, cu toate că mă aşteptam strict la un film de acţiune (cel puţin asta arată trailerul) am avut parte de acţiune combinată cu mult umor şi sarcasm. I-aş da un 8.


Fotografie5265


#8 Mici mofturi și o returnare de produs. Prima, de altfel. Îmi luasem o fustă de la New Yorker și în sinea mea speram că se va mai lăsa. Cu toate că mi se părea că stă prea fixă și e oarecum incomodă, mi-a plăcut atât de mult încât, dintr-un impuls, am luat-o. Bineînțeles că întâi am întrebat dacă nu mai există mărimea M pe stoc în alte magazine NYer din țară căci eu sunt dispusă să aștept dar n-am avut noroc. După vreo 2 zile am realizat că, din păcate, nu este ok și am returnat-o.


week_in_photos_82_deeb's_blog_1


#9 Rochia asta a fost dragoste la prima vedere ... acum o lună. Știu că o probasem dar nu mi-am luat-o pentru că aveam bugetul alocat pentru alte lucruri mai importante. Acum nu mi-a mai scăpat. 


Fotografie5266


#10 Ținuta pe care am purtat-o la întâlnirea cu bloggerițele din Cluj.

Fotografie5287


#11 Știți când simt eu că se apropie Crăciunul? Când e întâlnirea anuală cu bloggerițele. Te simți așa răsfățată. :)) Am ajuns acasă și evident că primul lucru a fost să răstorn toate pungile și, curioasă ca un copil, să văd ce ne-au oferit sponsorii. Am produse și pentru voi! :D


Fotografie5290


#12 Și am primit și o diplomă drăguță. Fetele au considerat că sunt #besturbanblogger și zău că mi-s mândră! Asta pentru ca tot pozez fiecare colțișor din Clujul meu drag.


Fotografie5309


#13 Nu știu pe ce planetă am trăit până acum și de ce nu am încercat pizza de la Pizza Hut dar rău am făcut. Mi-a plăcut mult.


week_in_photos_82_deeb's_blog_2


#14 Vă spuneam la începutul postării că am petrecut câteva ore relaxante (vreo 2) la Starbucks și că asta mă bucură. Pentru mine Starbucks nu e o simplă cafenea și nu merg acolo datorită brandului. Merg pentru că îmi place să stau pe canapeaua din colțul cafenelei și să admir oamenii care-și petrec câteva ore în mall. O activitate banală ați zice dar de multe ori privitul ăsta se finalizează cu o sursă de inspirație. Că e vorba de o ținută sau o idee de poveste. Merg pentru că am transformat asta într-o tradiție. Și-mi place atmosfera din Starbucks și muzica implicit. Și cafeaua, evident.
#15 Profitând de oferta 1+1 eu mi-am luat Gingerbread latte care nu mi-a plăcut în mod deosebit și am gustat Toffee Nut Latte care e mai bună!


week_in_photos_82_deeb's_blog_3


#16 Că tot vă vorbeam despre privitul oamenilor, doamnele astea drăguțe m-au făcut să zâmbesc. Nu m-am putut abține și le-am pozat. Mă și imaginam pe mine și pe prietena mea cea mai bună peste ani, continuând tradiția lansată cu ceva ani în urmă, de a ne povesti toate cele în timp ce savuram un ceai sau o cafea la Starbucks.
#17 Și-am găsit Mirinda de căpșuni dar nu e prea grozavă. Iar cu oul kinder e altă poveste. Vroiam să văd oare ce jucării mai sunt? Da, asta e minte de om la 24 de ani.:))


Am să opresc aici avalanşa de poze!
Cam aşa s-a desfăşurat săptămâna mea în imagini şi, ca de fiecare dată,
aştept să îmi spuneţi săptămâna voastră cum a fost?