Guilty Pleasure Thursday (5)

Vă tot spuneam eu "dacă e duminică, e timpul pentru Week in photos" iar acum vreau să transform şi postarea Guilty Pleasure Thursday într-una dacă nu săptămânală măcar bilunară.
Cu ocazia aceasta vreau să vă arăt localuri drăguţe cărora le-am trecut pragul, idei de reţete şi ce a mai apărut gustos pe piaţă.

Astăzi vă arăt câteva poze dintr-un local din Cluj deschis în vară numit Colin's Gastro Pub. Mărturisesc că acum l-am vizitat pentru prima dată şi m-a impresionat într-un mod plăcut. Îmi place decorul, m-au amuzat unele mesaje plasate parcă strategic pentru a fi recepţionate de fiecare persoană care trece pragul localului, îmi place cromatica localului, canapelele extrem de comfortabile într-o nuanţă de maro închis contrastează frumos cu pereţii de culoarea turcoazului şi îmi place atmosfera din local. Îmi place că este spaţios şi mai aerisit decât multe alte localuri din oraş dar îmi displace acel televizor care se poate observa şi-n poza 4 şi care parcă strică puţin din farmecul localului.


Fotografie5161

DSCN1159

DSCN1158

DSCN1157

Să ne amuzăm puţin! :D


DSCN1156

Cât despre mâncare şi băuturi,atât ca şi gust cât şi ca şi prezentare, mă declar mulţumită. Desigur, mai sunt multe de gustat dar, la o primă impresie,acord un vot pozitiv.


Fotografie5156

Eu mi-am ales tapas cu pesto din roşii uscate, prosciutto şi rucola şi un cappuccino care să mă dezmeticească după o noapte lungă şi o săptămână încărcată.
Combinaţia prosciutto, rucola şi pesto din roşii uscate pe nişte felii crocante de pâine baghetă  mi s-a părut extrem de delicioasă! Cu siguranţă o să mai comand!


DSCN1162

Nu cred că mai este nevoie de vreun cuvânt pentru poza de mai jos.


DSCN1165

Mie cred că se poate observa şi citi că mi-a plăcut. Vouă? V-am stârnit interesul măcar cu ultima poză?


 Şi ştiţi ce mi-ar plăcea?


Mi-ar plăcea să îmi spuneţi voi un local din oraşul vostru unde atât mâncarea, băutura cât şi ambianţa sunt pe placul vostru? Aştept aşadar cu mult drag comentariile voastre.


 O zi de joi plină de zâmbete s-aveţi!