Noi cumparaturi: mofturi si necesitati

Servus lume dragă,

(Semi) Back in business! Long time no post! :D

Când eşti în concediu şi o săptămână eşti departe de laptop, îţi ia ceva timp să-ţi întri în ritm. M-am întors însă în Clujul meu drag şi în ultimele mele zile de concediu încerc să mai pun o cărămidă la ce înseamnă mutarea mea definitivă aici. 

Am în minte o sumedenie de idei dar cum la locul de muncă petrec 8h la calculator, în concediu am vrut să mă dezlipesc puţin de laptop. Mi-a prins bine, nu zic nu, dar mi-a fost gândul la voi şi la blogosferă.

În ultima perioadă am făcut şi mici cumpărături, unele necesare, alte mai puţin şi vreau să vă arăt şi vouă noutăţile. În materie de haine am profitat din nou de reducerile din magazine. M-au surprins Stradivarius, Bershka şi Terranova unde am văzut preţuri foarte bune!



deebsblog_mici_cumparaturi

Cu toate că-mi plac tricourile simple, am o slăbiciune pentru tot ce înseamnă urs, fie el panda, urs brun, koala şi orice altă specie de urs o mai exista. Nu-i de vină Ted ci toate clipurile şi gif-urile la care râd cu gura până la urechi. Mi s-a părut simpatic aşa că am fugit cu el la casă uşor surprinsă că mărimea L îmi este bună.
Terranova, redus de la 40 la 17 RON.
Cardiganul maro zic c-a fost o necesitate, fiind potrivit pentru serile de vară. Îl văd purtat şi toamna cu o geacă de piele deasupra.  Şi-l adoor!
Stradivarius şi, dacă bine îmi amintesc, a costat 40 RON.


deebsblog_mici_cumparaturi_2

O fi el un simplu tricou gri dar îmi place la nebunie. L-am tot purtat în combinaţii simple cu alb-negru-albastru-kaki. 
HM, 25 RON.
Geaca imitaţie piele a fost în mod cert o necesitate. Am stat cam prost la capitolul geci de toamnă şi am decis să profit acum înainte ca magazinele să-şi afişeze doar colecţiile de toamnă.
Bershka, a fost redusă de la 150 la 50 RON.


Fotografie6313

Fotografie6318

Fotografie6315

Îmi doream de ceva timp o geantă neagră de dimensiuni medii pe care să o pot purta şi pe umăr.
Am gândit bine să amân momentul cumpărării şi am găsit-o la reducere. 
Stradivarius, 60 RON
Am o pasiune pentru botine, fiind favoritele mele în materie de încălţăminte. Cum unele femei spun că niciodată n-au prea multe perechi de pantofi/sandale cu toc, aşa zic eu despre botinele până la gleznă. N-aveam botine decupate, mi-am luat. O, şi le-aş purta non-stop!
Stradivarius, 99 RON.

Fotografie6316

Mi-am mai luat de pe site-ul HM o pijama pentru că niciodată n-am prea multe.  A costat doar 25 RON.
Şosetele cu panda se înscriu în fixul de care vă ziceam mai sus. 3 RON au fost şi le-am găsit într-un magazin din Deva.


Fotografie6314

Din categoria necesităţi enumerăm şamponul Syoss, acetona şi loţiunea micelară de la Garnier. Am avut şi varianta pentru ten gras dar îmi e mai potrivită cea pentru ten sensibil cu toate că sebumul e marele meu duşman. Şi a mai rămas gelul de duş de la Balea cu portocală şi mango care e un moft.



Şi gata cu cumpărăturile!
Voi ce v-aţi luat frumos? 
V-aţi orientat spre reducerile la haine şi încălţăminte potrivite pentru toamnă?

PS: Pe pagina de Facebook a blogului vă aşteaptă un concurs.
Have a look! :)

Aştept cu mult drag comentariile, opiniile, sugestiile voastre.
Vă pup!