Cum a fost la Lansarea Meniului de Vara - Meron

Long time no see,

Asa-i cand ai un job nou care iti ocupa tot timpul iar atunci cand ai o zi mai libera parca ai vrea sa iti iei o Coffee to go si sa te plimbi in Parcul Central daca tot e vremea asa frumoasa.
Vorbind despre vreme si vara care e deja aici, vreau sa va povestesc cateva cuvinte despre evenimentul de lansare a meniului de vara de la Meron.
Se pare ca cei de la Meron au intuit bine temperaturile de 28-30 de grade si s-au mobilizat sa organizeze un party cu tematica de vara si un dress code pe masura: nuante de verde, stil urban si tropical patterns.
Unde? In Meron Platinia, locatie care intradevar era suficient de spatioasa incat sa permita organizarea unui asemenea event.



De cum am ajuns la Platinia Shopping Center am remarcat oameni imbracati in verde semn ca aveam aceeasi destinatie. A fost fun sa vad atata lume pe metru patrat care purta verde mai ales ca se spune ca verdele e o culoare care te incarca cu energie si iti da o stare de bine.
Adevarul e ca dupa o zi incarcata la birou, era tot ce aveam nevoie!

Inca de la intrarea in cafenea m-am intalnit cu bloggeri si instagrameri clujeni la fel de dornici de a gusta dar mai ales poza noile bauturi. Din cate am observat, Rose Limonade a fost una dintre vedetele meniului si pe buna dreptate. E parfumata si aromata si e fix ce trebuie intr-o zi torida de vara. Tare as vrea sa se introduca in meniul permanent al celor de la Meron!



Feedback bun am auzit si despre bauturile reci pe baza de cafea ( de exemplu Espresso Gin Tonic) - pe care nu le-am incercat datorita orei tarzii - sau despre Kimono Smoothie si Watermelon Lemonde.
Does it sound delicious enough? Eu zic ca da.

Va las mai jos cateva poze asa cat sa va fac pofta! 😅












Noile bauturi le gasiti deja in locatiile Meron din Cluj asa ca neaparat sa mergeti in inspectie! 👌

Zi cu soare-n suflet,
Andreea