Cum a fost la Deschiderea Magazinului Nyx din Cluj-Napoca

Servus lume draga,

Marti, 8 mai, in jurul orei 11 era forfota mare la Iulius Mall caci la etajul 1, vizavi de Cinema City,  avea loc un eveniment pentru bloggeri si instagrameri cu ocazia deschiderii magazinului Nyx la Cluj.

Am avut ocazia sa particip si eu la acest eveniment, motiv pentru care multumesc echipei Nyx Cosmetics Romania .
De cum am ajuns am fost intampinata cu un pahar de sampanie fara alcool (smart choice! dupa eveniment ma asteptau alte 6 ore la birou) si un fotograf simpatic s-a asigurat ca nu plecam fara poza de la panoul Nyx.

De la stanga la dreapta: Maria Teremi , Irina Rusu , Adela Calugar , Bianca Vasut , Roxana Indrei , Anca Pop .


Isabela Latis & moi






A urmat un tur al magazinului care nu este intins pe o suprafata foarte mare insa este bine organizat astfel incat sa poti gasi o gama larga de produse: de la celebrele rujuri lichide mate Lingerie, palete corectoare, eyeliner-ul Matte Liquid Liner, spray-uri pentru setarea machiajului la produse pentru body art si efecte speciale.















Fiecare eveniment de genul este un prilej sa revad si sa socializez cu blogerii clujeni iar acesta nu a facut exceptie. Ne-am pierdut in discutii si recomandari de beauty, am facut poze de grup la panoul de la intrare iar la plecare am primit un Goodie Bag cu produsele de mai jos:


Sunt tare incantata de eyeliner! Un negru intens si rezistent cu o carioca subtire usor de aplicat.
Astept sa le vina randul la testare si celorlalte produse si revin cu updates pe Instagram.
In plus, urmeaza sa dau drumul zilele viitoare unui concurs pe Facebook so stay tuned!

Voi ati avut ocazia sa folositi produsele Nyx? M-ar ajuta daca mi-ati lasa un comentariu pentru a stii ce produse voi pune la giveaway.