Cum a fost la Amagusto Cucina Italiana



Zilele trecute am mai bifat un restaurant deschis recent in Cluj: Amagusto Cucina Italiana si as vrea sa va povestesc primele impresii despre acest local si sa va arat ce am bifat din meniul lor stufos.
Atentie! Se lasa cu multe poze si nu se recomanda citirea postarii pe stomacul gol. 😁

Ajunsa la Amagusto putin dupa ora 19, am fost placut impresionata sa gasesc un local spatios si luminos, la intrare fiind intampinata de un chelner care s-a oferit sa imi puna paltonul in cuier si in 2 secunde s-a asigurat ca am si primit meniul. So far, so good!






Poate ca as fi preferat ca masa rezervata sa fi fost situata mai in centrul restaurantului pentru a inspecta in detaliu localul insa daca ma gandesc mai bine la cat de mult s-a ras la masa noastra ar fi fost posibil sa fi deranjat persoanele care luau o cina romantica sau doreau o atmosfera mai chill.



Pentru ca scopul si durata vizitei consta in sarbatorirea unei frumoase zile de nastere, am inceput festinul cu o sticla de prosecco oferita din partea casei si paine cu ulei de masline. Asa, cat sa ne deschida apetitul pentru felul principal.




Nu stiu daca am procedat corect imbiband coltul painii in ulei sau trebuia stropita de la o distanta considerabila insa cert este ca a disparut repede de pe platou semn ca a fost gustoasa.

Intre doua guri de Prosecco si doua vorbe schimbate, a si sosit mancarea comandata. O bulina albastra pentru servirea rapida si inca una pentru comportamentul chelnerilor care au dorit sa afle daca mancarea este pe gustul nostru. Atentia la detalii e la ea acasa.

Si acum urmeaza cea mai savuroasa parte a postarii pentru care fetele mele au fost nevoite sa inghita in sec pret de cateva minute. Stiu ca isi doreau cu ardoare sa infiga furculita in paste dar cineva trebuia sa faca si poze. Si m-am sacrificat eu. 😆 



Va ziceam la inceputul postarii ca au un meniu stufos, unii considerandu-l un aspect pozitiv deoarece iti ofera o mai mare varietate de feluri de mancare in timp ce altii cred ca poate o gama mai restransa care sa poarte amprenta localului ar fi fost o idee mai buna.
Nu stiu cum e mai bine dar stiu ca eu caut cu disperare un local care sa serveasca paste delicioase. L-am avut dar l-am pierdut asa ca de multe ori tanjesc dupa gustul unei portii bune de paste.
Asadar am stiut ca vreau paste bolognese si n-am stat sa rasfoiesc prea mult meniul. 




De aratat aratau bine, sosul era aromat deci destul de gustos insa per total nu au reusit sa ajunga la nivelul pastelor mancate in localul pe care l-am pierdut. Ca si cantitate primita, a fost ok: nici mult, nici putin la un pret demn de un restaurant aflat intr-un mall recent deschis. Pastelor le-a lipsit ceva insa nu-mi dau seama exact ce. Poate putina sare, poate niste oua de casa care sa le faca de-un galben tipator.

Per total feedback-ul fetelor a fost unul pozitiv dar nu wow semn ca pe undeva mai este nevoie de mici ajustari. Hai sa va si arat ce si-au comandat:

Cineva a sfidat grupul comandandu-si pui la grill cu legume





Si sarbatorita a sfidat grupul alegandu-si o salata. Dar o iertam caci si-a luat si risotto cu hribi care insa nu a benefiat de o sedinta foto.



Desert n-a mai intrat dar ne-am rasfatat in continuare papilele gustative cu Prosecco. 

Ca o concluzie la tot ce am scris mai sus, am plecat de la Amagusto Cucina Italiana cu o impresie buna, un personal atent la detalii si la client (poate putin insistent cu intrebarea - Va mai pot servi cu altceva?) un Prosecco delicios si un gest frumos sa il ofere gratuit. La capitolul mancare nu pot spune ca m-a impresionat insa nici nu m-a dezamagit. Cred ca s-ar mai putea lucra putin la paste. Si astept sa revin pentru desert.

Pana atunci cheers si ne recitim curand cu urmatorul "Cum a fost la" 🍷



PS: Am in plan sa dezvolt sectiunea asta a blogului din zona de Lifestyle pentru ca am tot primit intrebari pe Instagram in legatura cu mancarea din diverse localuri dar si pentru ca persoanele din jur vin la mine pentru recomandari. Le voi da linkul postarii si impac si capra si varza. 😂

Daca cumva printre cei care cititi postarea sunt persoane care au fost la Amagusto Cucina Italiana, scrieti-mi va rog in sectiunea de comentarii voi ce experienta ati avut ?

O duminica plina de zambete,

Andreea