Cumparaturi de la reduceri: Asos | HM | Bershka | Zara

Servus lume draga,

In ultima luna am plasat cateva cumparaturi pe site-urile de la noi si din afara si as vrea sa vi le prezint succint.
Majoritatea produselor cumparate intra in categoria necesitati insa s-a mai strecurat si cate un moft. Clasic pentru noi femeile, nu? 😅

Sa incepem cu comanda de la Asos pentru ca imi este cea mai draga. Imi doream de mult timp sa plasez o comanda pe site-ul lor si am vanat cateva luni bune rochiile de ocazie insa cand am vazut scris mare 60% off + extra 10% off  am zis ca asta e momentul sa adaug doua rochii in cosul de cumparaturi.
Zis si facut.

Avand o comanda mai mare de 30 de euro am beneficiat de transport gratuit iar coletul a ajuns in mai putin de 7 zile printr-o firma de curierat. Take that, HM!
La ambele rochii mi-am ales masura 38 si imi vin manusa! So, happy me!

Lumina din pozele de mai jos nu-i face cinste insa pe prima dintre ele am cumparat-o in ideea ca o voi purta la o nunta astazi iar pe cea midi cu buline cu gandul ca se va potrivi pentru o cununie civila. Este insa atat de versatila incat am purtat-o si cu pantofi sport albi.
Le gasiti aici: Rochie midi roz prafuit | Rochie midi cu buline 




De la Bershka mi-am luat doar o geanta mica-mica care sa mearga cu rochia de ocazie luata de la Asos. Am gasit-o la reduceri si a costat undeva la 35 ron.


Eram in cautarea unei palarii de vara pe care sa o pot purta cand ies la o plimbare in weekend sau cand ma intorc de la serviciu si am gasit-o la raionul pentru copii de la Zara. A fost singura care mi s-a parut ca imi vine bine. Greu cu palariile astea ..




De pe Kalapod mi-am luat o pereche de sandale chiar dragute pentru pretul lor modest. (le-am prins la reducere la 45 ron)
Spre deosebire de marea majoritate a femeilor, eu nu investesc in pantofi deoarece merg cu piciorul usor spre interior si nici o pereche de pantofi nu rezista prea mult.


De la HM tot spun ca nu imi mai comand deoarece serviciul lor de livrare e de toata jena.
Sa stai 2 saptamani pentru o comanda in conditiile in care ei au modificat termenul de livrare de la 2-6 zile la 7-10 zile si tu sa o primesti dupa 14 zile ... pai mai rapid mi-a ajuns comanda de la Asos.
Norocul lor (si al meu) ca aveau reduceri si nu aveam nevoie urgenta de produsele respective.

Asta nu scuza insa timpul lor de livrare caci cu 1 luna in urma am facut o comanda care continea si un cadou pentru tatal meu. Pacat ca a ajuns mult peste timpul de livrare mentionat pe site si i-am facut retur.

Revenind insa la ultima comanda, mi-am mai luat un tricou alb basic pentru ca niciodata nu sunt suficiente, o camasa lunga de vara, o pereche de cercei care sa se potriveasca cu rochia de la Asos si o pereche de blugi scurti luati de la barbati.
Da, de la barbati! La noi, la femei, rareori gasesti blugi fara rupturi cu o lungime decenta asa ca varianta de la a alege o pereche de blugi scurti de la barbati mi s-a parut ideala. Unde mai pui ca i-am gasit la reducere la 40 de ron.




Si pentru ca va ziceam de mofturi, camasa cu imprimeu floral de la HM nu a fost o necesitate insa mi-a placut atat de mult incat am pus-o in cos. N-a fost mai mult de 40 ron.


Tot la categoria mofturi se incadreaza si rujul de la Nyx Lingerie in nuanta Exotic.
I just had to have it!



Am mai strecurat si 3 produse de beauty si skincare care, culmea, s-au terminat in acelasi timp: fondul de ten de la Vichy Dermablend (i-am facut aici un review acum 6 ani - taking about real love)
crema de la Ivatherm Ivapur K pentru ten gras cu tendinta acneica si gelul spumant de la Bioderma Sebium, varianta 200 ml.
Apropo, aceasta varianta este la un super pret in farmacii (17 ron in farmaciile Remedium, 21 in Sensiblu)



Joi am mai primit o comanda de la HM dar nu am reusit sa fac poze cu aparatul foto asa ca va arat pozele pe care le-am facut pentru Insta Stories si pe care acum le gasiti in Highlights. (whatagirlwants)
Topul e de departe preferatul meu! Si a costat sub 30 ron. Tricoul in dungi a fost si el o necesitate iar pantalonii navy tip cullotes se adauga minicolectiei de pantaloni lejeri pentru vara.

PS: You can follow me on Instagram daca nu o faceti deja: andreea_goia



Si acum ca am ajuns la finalul postarii, sunt curioasa daca si voi ati avut parte de experiente neplacute cu comenzile de la HM si daca ati reusit sa faceti ceva in sensul asta.

Astept cu drag comentariile voastre.

Zi cu soare in suflet,
Andreea