Cumparaturi de toamna: HM | Bershka | Sinsay | Pull and Bear | Sabon

Servus lume draga,

Vremea din ultima perioada ba ne-a impins sa scoatem de la naftalina puloverele, bocancii si gecile groase ba sa le bagam din nou in dulap. Nu m-am lasat insa influentata de capriciile ei ci m-am uitat in calendar si stiu ca mai devreme sau mai tarziu tot la temperaturi scazute ajungem. Asa ca am facut cateva cumparaturi online, profitand de reducerile de la mijlocul sezonului. 😀
Lucru pe care va sfatuiesc sa il faceti si voi. Gasiti imbracaminte si incaltaminte pentru sezonul rece la pret redus asa ca why not buy it now?
O sa fiu sincera cu voi si o sa va zic ca mi-am facut si cateva mofturi pe care le-am luat la pret intreg insa octombrie e my birthday month, asa ca am o scuza buna, nu?


De la Bershka mi-am luat o fusta imitatie de piele pe care am luat-o la pret intreg. O gasiti aici .
De la Pull and Bear mi-am luat un sacou in dungi pe care l-am gasit la 55 RON redus de la 120 RON. Somehow, acum e 84RON. Nu e prima data cand mi se intampla asta, chiar nu inteleg de ce ii modifica pretul. Daca totusi va place, il gasiti aici.



Am gasit si-o fusta midi tare, tare faina pe care am platit doar 18 RON.  Unde? Intr-un oulet din Cluj. Fusta este de la ZARA si am luat-o cu eticheta pe ea.

Mai jos gasiti 2 poze, una cu fusta de la Bershka si cealalta cu fusta Zara gasita in outlet.


Tot de la Bershka mi-am luat doua perechi de incaltaminte. O pereche de botine negre clasice luate la pretul de 80 RON si o pereche de bocanci redusi de 180 la 130 RON. Din pacate botinele nu mai sunt disponibile insa bocancii ii gasiti aici


De pe site-ul Sinsay mi-am luat un paltonas potrivit pentru toamna. Mi-a placut mult modelul si pretul, costand in jur la 110 RON. Din pacate nu mai este disponibil pe site.
Tare mult mi-ar placea ca Sinsay sa deschida un magazin si in Cluj. Au haine chiar dragute la preturi super accesibile!


De la HM am profitat de reduceri si mi-am luat un pulover tricotat negru redus de la 60 RON la 30 RON. Daca si voi il vreti, sa stiti ca nu mai este la reducere insa il puteti gasi aici
Tot de la reducere mi-am luat un set de bratari insa din pacate nici acestea nu mai sunt la reducere. Eu le-am cumparat cu 30 RON, acum costand 50. 
Am trecut si pe la magazinul virtual al celor de la HM Home de unde am "plecat" cu un tocator si o fata de perna tare simpatica. Long live the mustard colour! 💛





Inchei cu comanda de la Sabon facuta cu ocazia Royal Passport Day. 😃 Puteam eu rata reducerile de 40%?  
De la ei mi-am luat un gel de dus cu ghimbir si portocala, 2 bombe de baie si un sapun cu kiwi si mango pe care imi vine sa il mananc asa frumos miroase.




Si gata cu cumparaturile facute in aceasta perioada. 😛
De fapt mint! Mai astept o comanda de la HM dar aceea a fost platita cu un gift card primit de la colegii de la birou cu ocazia zilei mele de nastere.
Daca ati vrea sa vedeti ce am primit de ziua mea, please let me know. Pot scrie un articol pe tema asta. Nu de alta dar am de gand sa cheltui voucherele si gift cardurile primite daca tot e perioada asta faina de mid season sales.

Voi ati profitat de reducerile din magazine? Ati gasit ceva dragut / util ?