Prima mea comanda pe Brand Circus | Deeb's Blog

Servus gagici,

Astazi vreau sa va povestesc despre prima mea comanda plasata pe outletul online Brand Circus. 😃
Cu toate ca eu am mai interactionat cu acest outlet, ba chiar am cumparat de la ei de vreo 2 ori in 2015, am spus ca este prima comanda din cauza faptului ca site-ul a trecut printr-un rebranding anul trecut, rebranding care a insemnat si achizitionarea site-ului de catre o alta persoana.

Si acum ca am lamurit asta, as vrea sa va si arat ce mi-am luat si cum mi s-a parut per total experienta cu acest outlet online. Nu ma feresc nici sa mentionez ca cei de la Brand Circus m-au contactat pentru a-mi propune sa imi aleg ce-mi doresc de pe site.

Cea mai incantata sunt de aceasta camasa de la Glamorous care nu doar ca are o culoare tare pretty ci si un print hubba hubba. Oh, de cand n-am mai folosit expresia asta! 
Marimea aleasa de mine este M si mi se potriveste manusa. Personal nu-mi plac camasile super cambrate pe corp ci cele cu un iz de oversize astfel incat sa-i permit corpului sa respire.
Din pacate camasa nu mai este disponibila pe site insa va pot lasa linkul si daca o doriti, ii puteti contacta pe cei de la BrandCircus si intreba de disponibilitatea ei. 



Mi-am ales si un sacou de la Zara, tot marimea M intr-o nuanta placuta de albastru inchis. Sacoul este grosut avand 38% lana. Mi-ar fi placut sa aflu asta din descrierea produsului pentru a-mi da seama cam cu ce l-as putea purta.
Spre exemplu, pentru sezonul rece e genial! Iti iei o camasa subtire pe dedesubt, sacoul si un palton deasupra si sigur, sigur nu iti va fi rece. De asemenea, e potrivit si pentru zilele mai caldute de primavara si toamna insa nu si pentru serile de vara cand cred ca ne-ar fi prea cald cu el.
Nici acest sacou nu mai este pe stoc insa va pot lasa linkul aici.
Ah, si sa nu uit, toate produsele vin cu eticheta deci sa nu va faceti griji in acest sens.



Si pentru ca tot e weekendul cu Black Friday-ul romanesc, sa stiti ca si Brand Circus are reduceri de pana la 80% in perioada 16-19 noiembrie. Poate va gasiti ceva dragut!
Mie mi-a atras atentia aceasta pereche de cizme insa din pacate nu sunt pe marimea mea. 😟

Daca va face cu ochiul ceva de pe site, lasati-mi un link in casuta cu comentarii.

De asemenea, daca ati plasat vreodata o comanda pe site, chiar mi-ar placea sa aflu si experienta voastra.