Cum arata dormitorul ideal | Deeb's Blog



De mica imi placea sa fac mici modificari in camera mea, ba mutam jucariile, ba mai puneam un poster pe usa sau le sugeram parintilor ca as vrea sa zugravim peretii. Imi facea placere sa cumpar obiecte de decor sau lumanari parfumate si ma asigur ca totul se potriveste la nivel vizual.

Aceasta pasiune o am si acum si gandul imi este constant la cum va arata dormitorul meu atunci cand voi avea propria mea casuta asa ca atunci cand cei de la Favi mi-au propus sa va povestesc despre organizarea locuintei am acceptat cu placere. Mai ales ca am citit recent cartea lui Lu Wei "Cum sa ai loc in casa." si mi-am notat cateva idei utile in amenajarea unei locuinte.



Inainte sa visam impreuna la (sau -in- 😂 dormitorul ideal) as vrea sa va spun ca Favi este un site care aduce laolalta mobilier si obiecte de decor menite sa inspire in decorarea unei locuinte frumoase.
Daca ma urmariti de ceva timp aici si pe Instagram probabil stiti ca nu ma pot abtine si imi cumpar constant obiecte de decor. Abia astept sa le iau pe toate la casa mea. 😀



Dormitorul ideal e un mix intre stilul industrial si cel minimalist
Vreau un dormitor aerisit, luminos, cu pereti albi, geamuri masive si o usa inalta cu deschidere catre un balcon cozy in nuante de gri si accente de alb si verde menta. 

In dormitor imi doresc o mobila cu un design cat mai simplu, din lemn natural. Sa fie multifunctionala, permitand o buna depozitare, sa fie minimalista si usor de intretinut. 😊

Sa existe practic un echilibru vizual intre decorul minimalist si caldura pe care o degaja lemnul. Tanjesc la un pat  jos, din lemn de culoare deschisa si o saltea tare care sa sustina coloana dupa o zi de stat pe scaun la birou. 
De asemenea, iubesc lenjeriile de pat din materiale organice. Sunt prietenoase cu mediul, usor de spalat si incep sa devina din ce in ce mai populare si la noi. 
Dormitorul ideal are tablouri minimaliste, cu rame simple si subtiri ce ilustreaza lalele si bujori. V-ati prins ca sunt florile mele preferate, nu?




In stanga si dreapta patului as pune doua noptiere mici, cat sa asez cateva carti si o lumanara parfumata. Pe Favi  chiar am vazut cateva modele de noptiere pe gustul meu. 😃

Cu toate ca de regula dulapul cu haine se regaseste in dormitor, n-as vrea sa incarc vizual camera si sa o transform intr-un dressing, motiv pentru care dormitorul ideal nu are un dulap cu haine.
Imi doresc un spatiu degajat, fara incarcaturi inutile motiv pentru care tot ce as mai alege pentru dormitor ar fi cateva obiecte de decor: o planta in ghiveci, o vaza pe care sa o umplu cu flori de sezon si lumanari parfumatePoate trei rafturi asimetrice deasupra patului si neaparat corpuri de iluminat suspendate.

Ce ziceti? Ati putut vizualiza felul in care imi doresc sa arate dormitorul ideal?