3 produse de skincare pentru tenul gras | Deeb's Blog


In mod normal as fi zis "Caldura mare, mon cher!" ca doar suntem in luna lui Cuptor.
Dar astazi avem o maxima de 21 de grade, e innorat si ploua. 😕

Trecand insa de raportul starii vremii, as vrea sa va reamintesc cat de important este sa folositi produse de skincare potrivite tenului vostru. Valabil si pentru produsele cosmetice ca doar merg mana-n mana daca obisnuiti sa va machiati zilnic.

Avand tenul gras cu tendinta acneica, pe perioada verii rutina mea de ingrijire e musai sa includa o crema matifianta si apa termala.
Pentru ca cei de la Eau Thermale Jonzac au fost draguti sa imi trimita un colet cu 3 produse  dermatocosmetice din gama lor de cosmetice Bio, o gama special conceputa pentru nevoile tenului mixt/gras si acneic, as vrea sa va povestesc cum m-am inteles cu ele in cele 4 saptamani de cand le folosesc.




Apa Micelara

  • Mi se pare un produs bun pentru demachierea tenului, nu a fost nevoie sa insist prea mult pentru a absorbi machiajul,  nu usuca tenul, nu mi-a cauzat vreo inrosire a lui sau vreo iritatie.
  • Nu cred insa ca este potrivita pentru demachierea ochilor mai ales daca va stiti cu o sensibilitate in aceasta zona. Personal daca imi demachiez ochii cu ea, am o senzatie de usturime si inrosire a pielii, motiv pentru care ma rezum sa o folosesc doar pentru ten unde isi face treaba foarte bine.



Apa termala

  • Un produs indispensabil pe timpul verii si avand doar 50 ml are avantajul de a fi usor de pus in geanta si pulverizat la nevoie.
  • Imi place ca reuseste sa pulverizeze o cantitate optima de produs astfel incat nu te trezesti ca-ti curge apa pe fata si nici nu irosesti cantitatea de produs.




Crema matifianta

  • Este o crema destul de fluida cu rol de hidratare, matifiere si reducere a cantitatii de sebum
  • Are un parfum placut si discret, textura usoara ce intra rapid in piele si poate fi o excelenta baza de machiaj. 
  • O folosesc dimineata si seara, tenul simtindu-se hidratat si catifelat.
  • Nu mi-a cauzat nici un tip de reactie de genul inrosirii pielii sau aparitiei cosurilor, aspect extrem de important pentru o persoana cu un ten gras cu tendinta acneica ca al meu.


In incheiere pot spune ca dupa o prima luna de testare a produselor Eau Thermale Jonzac ma declar multumita de crema matifianta si de apa termala. Si apa micelara este un produs bun insa mie personal mi se pare mai potrivita strict demachierii tenului.




Voi ati auzit de produsele dermatocosmetice Eau Thermale Jonzac? Le-ati folosit?

Daca sunteti curioase unde le puteti gasi, sa stiti ca sunt disponibile in reteaua farmaciilor Alphega precum si intr-o serie de magazine online.