De ce recomand brandul Curaprox? | Review


Tin minte si acum momentul cand am facut cunostinta cu brandul Curaprox. Luam pranzul cu colegii de la primul meu job si, dintr-o discutie in alta, o colega ne-a recomandat periuta Curaprox 5460 Ultra Soft. Era tare multumita de ea, sangerarile gingivale i se oprisera iar periajul era unul delicat si eficient.
Parea a fi fix ce am nevoie asa ca am rugat-o sa ma anunte cand va plasa o noua comanda online, pe vremea aceea nefiind la fel de accesibile precum sunt acum.




Cativa ani mai tarziu, tot ea are exclusivitate in rutina mea de ingrijire orala.  
Pe Instagram stiu ca v-am mai povestit ocazional despre brandul Curaprox si pentru ca in mod constant primesc intrebari legate de eficacitatea periutei Curaprox 5460 Ultra Soft, am decis sa scriu acest articol si astfel sa va pot ghida catre el atunci cand aveti intrebari / curiozitati despre ea si despre brandul Curaprox in general.



In urma cu aproximativ 2 luni m-am trezit la usa cu un colet care continea produse Curapox. Va imaginati entuziasmul meu cand mi s-a oferit sansa de a-mi crea rutina de ingrijire cu aceste produse. Mai ales ca, exceptand periuta de dinti 5460, nu am avut ocazia sa testez alte produse. 
De apreciat si faptul ca am primit sfaturi utile in privinta alegerii produselor potrivite danturii mele sensibile. 

In decursul celor 2 luni cred ca am reusit sa imi formez o parere despre o parte dintre produsele primite asa ca as vrea sa va povestesc si voua despre 4 dintre ele.




Periuta 5460 Ultra Soft
  • Daca o folosesc de cativa ani pe ea si numai pe ea, e lesne de inteles ca imi place.
  • As vrea sa va spun ca am o dantura sensibila, trebuie sa am mereu grija ce mananc (rece/cald/crocant) iar periajul cu o periuta de dinti obisnuita a ajuns sa mi se para dureros si ineficient. Pentru ca perii periutei Curaprox nu sunt din nylon ci din filamente Curen foarte fine, curatarea este una delicata, fara sa raneasca gingia.
  • Sangerand la fiecare periere am ajuns la dentist pentru a-mi verifica sanatatea gingiilor. Din fericire, medicul dentist mi-a infirmat existenta vreunei probleme de sanatate si mi-a recomandat si el aceasta periuta de dinti. Nu stia ca incepusem sa folosesc Curaprox 5460 Ultra Soft de curand iar cand a aflat, mi-a spus ca am facut alegerea potrivita. Atat de potrivita incat am scapat si de sangerarile gingivale.
  • In prezent, am recomandat-o prietenului meu si am facut-o cadou si parintilor mei. Toti 3 sunt incantati de ea.

Periuta Curaprox 1006 Single
  • Este o noutate in rutina mea de ingrijire orala 
  • Daca nu aveti cei mai corect aliniati dinti, periajul cu o periuta de dinti clasica s-ar putea nu fie suficient. Eu insistam destul de mult si cu ata dentara insa de cand folosesc aceasta periuta unidentara am ramas surprinsa de precizia cu care imi pot curata dintii. Pe mine m-a convins sa ramana parte din rutina mea 


Ata dentara Curaprox
  • Este un produs care face ceea ce promite. Spre deosebire de alte ate dentare, ce mi-a placut e ca aluneca cu usurinta in spatiul dintre dinti si nu se rupe.


 Pasta de dinti Be You
  • Nu sunt o mare cunoscatoare a ingredientelor pe care le contine pasta de dinti in general asa ca o sa ma rezum exclusiv la ce mi-a placut la aceasta pasta de dinti. Pe site veti gasi diverse specificatii care tin de lista de ingrediente si beneficii, in caz ca sunteti interesate.
  • Observ ca am un grad de toleranta din ce in ce mai scazut la pasta de dinti mentolata asa ca pentru mine cel mai important aspect al acestei paste de dinti e faptul ca nu e mentolata si ramai cu un after taste placut.  Iti vine efectiv sa o mananci, asa bine miroase! Pana acum preferata mea e cea cu mure si lemn dulce
  • Cat despre albirea dintilor, n-am observat vreo schimbare de nuanta. Va scriu asta pentru ca multe persoane au asteptari miraculoase de pasta de dinti. Mai ales daca exista un advertising in spate. Nu e insa cazul pastei de dinti Be You. 

Cu alte cuvinte, despre Curaprox, numai de bine. 
Daca despre dragostea mea nemarginita pentru periuta 5460 Ultra Soft v-am tot povestit, va zic ca vin rapid din urma si periuta unidentara si pasta de dinti Be You.  Ata dentara e un produs extrem de important si el in rutina de ingrijire orala insa nu pot zice ca cea de la Curaprox m-a cucerit iremediabil.  As vrea sa mai incerc cateva produse similare si apoi ma hotarasc la ce raman.

Voi ati auzit de produsele Curaprox? Le-ati folosit?