La o discutie despre home decor | Deeb's Blog

De cand m-am mutat intr-un apartament mai simpatic, mai luminos si mai spatios, am constatat ca petrec din ce in ce mai mult timp online cautand idei de redecorare: de la proiecte de tipul DIY, la site-uri si platforme nisate pe zona de home decor. Asta si pentru ca visez la casuta mea sau la un apartament si mai spatios decat cel in care locuiesc in prezent, pe care sa il pot moderniza dupa gusturile mele

Cu toate ca nu sunt cea mai mare #beautyholic , de cele mai multe ori machiajul zilnic luandu-mi circa 15 minute, imi doresc foarte mult o masuta de toaleta. Un spatiu doar al meu, unde sa imi port depozita toate produsele cosmetice si de skincare, un loc unde sa ma machiez in fiecare dimineata inainte de a merge la birou.😊

Daca in urma cu cativa ani aveam rezervele mele vizavi de shoppingul online, cu atat mai mult de cumpararea online a mobilierului sau produselor de decor, acum sunt mai mult decat incantata ca pot face asta din confortul casei mele. Nu doar ca evit traficul si aglomeratia din magazine si de la casa de marcat dar online gasesti si o gama mai variata de produse.



Unul dintre site-urile pe care imi place sa "cotrobai" dupa produse de mobilier este Biano. 😃
Cu toate ca s-a lansat recent pe piata din Romania, din punctul meu de vedere Biano este unul dintre cele mai complexe site-uri de mobila, aici gasind peste 75 de magazine intr-un singur loc. Ca si categorii de produse, gasesti cam tot este nevoie intr-o locuinta, de la produse de mobilier, decoratiuni, produse de iluminat, accesorii pentru fiecare incapere a casei tale precum si mobilier pentru gradina si activitati in aer liber.

Eu insa m-am oprit la categoria de mese de toaleta si la cea de oglinzi . Am facut si 2 colaje ca sa va pot arata ce anume caut. 😁

In principiu, imi doresc o masa de toaleta alba, cu un design minimalist. As vrea insa sa aiba cat mai multe sertare de depozitare care sa fie insa dispuse intr-un mod smart astfel incat sa nu ocupe mult spatiu







Cat despre oglinzi, mi-ar placea o oglinda simpla, alba, cu acelasi design minimalist. Ma gandesc si la varianta cu spatiu de depozitare in interior pentru stocarea bijuteriilor.


Asadar, daca si voi pasionate de idei de redecorare a apartamentului sau aveti in plan sa va mutati la casuta voastra curand, poate gasiti ceva dragut pe Biano. 
As mai mentiona ca cei de la Biano isi desfasoara activitatea atat in Romania cat si in Europa asta daca locuiti la km distanta de tara noastra.