Noua aplicatie PEPCO si 3 sfaturi pentru decorarea dormitorului

Cu toate ca inca nu am casuta mea si locuiesc in chirie, mereu sunt in cautare de schimbari mici dar de efect care ofera un nou suflu spatiului in care iubesc sa ma relaxez citind o carte si anume: dormitorul.

Este coltisorul meu preferat din apartament, locul in care imi petrec serile din timpul saptamanii, cu o carte in mana si un pahar de vin pe noptiera sau zilele de duminica, cand tanjesc dupa sentimentul acela de coziness si ma rasfat cu un mic-dejun la pat si o cafea cu multa spuma. ☕

De cele mai multe ori ideile de decorare a dormitorului le iau de la PEPCO, imi place sa urmaresc pe Instagram pozele cu hashtag-ul #InspiratiePEPCO si sunt constant cu ochii pe brosurile lor.
Vestea buna este ca PEPCO si-a lansat propria aplicatie, fiind astfel mai usor sa fii la curent cu noutatile lor fie ca esti acasa butonand telefonul, prins in trafic sau in drum spre birou. In plus, poti chiar tu sa urci in aplicatia PEPCO diverse compozitii in care folosesti produsele PEPCO si sa te transformi astfel intr-o sursa de inspiratie pentru ceilalti utilizatori.

Aplicatia PEPCO este deja disponibila pentru download in Appstore si Google Play. 😊

Si pentru ca am vazut cateva exemple tare dragute de home decor pe #InspiratiePEPCO, am facut si eu mici schimbari in dormitor, punand accent pe una dintre cele mai mari obsesii coloristice ale mele: galbenul mustar. Am pastrat insa paleta de gri si am completat-o cu cateva perne de decor.

Rezultatul final il puteti vedea in pozele de mai jos:










V-am promis si 3 sfaturi de care eu tin cont atunci cand imi propun sa fac schimbari in dormitor.
Cred ca putem da un nou suflu spatiului nostru preferat chiar si cu un buget redus daca:

1. Ne centram atentia asupra accesorizarii patului. 
O lenjerie de pat noua, abundenta pernelor, o patura cozy pot face minuni pentru compozitia de ansamblu
2. Facem proiecte de DIY. 
Ai un scaun mai vechi sau un cosulet de depozitare si nu stii ce sa faci cu ele? Le poti transforma intr-o noptiera asa cum am facut si eu. Am luat de la PEPCO un suport de masa din pluta si cu un model de scorbura de copac si voila, avem noptiera!
3. Punem accentul pe accesorii
Elemente simple precum lumanarile parfumate, ramele foto, vaza cu flori pot fi des schimbate pentru a oferi dormitorului un farmec deosebit. 



Voi de unde va faceti cumparaturile de home decor? Si cat de des va place sa faceti schimbari in coltisorul vostru preferat din casa?