O saptamana Optima cu LifeBox | Deeb's Blog



Stiti intrebarile de tipul "Daca ar fi sa iei 3 lucruri cu tine pe o insula pustie, care ar fi acelea?"
Ei bine, primul lucru care imi vine in minte este mancarea. 
De atlfel, de ce mai multe ori cand initiez o discutie cu o persoana pe care abia am cunoscut-o si, chiar si cu prietenii, fac ce fac si tot la subiectul mancare ajung. Cred ca v-ati dat seama ca sunt o gurmanda, mereu in cautare de ceva nou, de ceva bun si .. de ceva mai sanatos.



Acesta este si motivul pentru care am primit cu mare incantare propunerea celor de la LifeBox de a testa, timp de o saptamana, unul dintre meniurile lor, la alegere.
LifeBox vine catre noi cu 4 variante de meniuri pentru adulti (Optim, Vegan, Veggie-Fish, SportBox) si recent au introdus si KidsBox, un meniu special conceput pentru copii.
Eu am optat pentru varianta OptimBox de 2000 de calorii desi si varianta VeganBox mi-a facut cu ochiul.

Nu eram straina acestui serviciu de meal plan insa urmarindu-i pe Social Media, am fost placut surprinsa de conceptul lor de #LIFEing  - un stil de viata sanatos care pe langa mancare, mai prespune si hidratare, sport, odihna si echilibru.

Un lucru foarte important pentru mine a fost sa aflu ca toate meniurile sunt realizate impreuna cu un medic nutritionist, cei de la LifeBox livrand zilnic, sub forma de abonament/box un meniu care include 3 mese principale si 2 gustari pe baza numarului de calorii ales ( intre 1000 si 3000) si a tipului de meniu din cele 4 mentionate mai sus.
Toate meniurile lor sunt disponibile pe site, astfel incat vei stii ce vei manca in fiecare zi.
E important de stiut ca daca te decizi sa faci o comanda, aceasta trebuie facuta cu 48h inainte de ziua de livrare si primesti Box-ul acasa sau la birou oricand in intervalul 6-10 dimineata. (iti poti alege o ora aproximativa, eu am optat pentru intervalul 9-10.)



Asadar timp de o saptamana, alegand meniul OptimBox, am avut atat preparate din carne ( pui, curcan, porc, peste) precum si o gama variata de fructe, legume, produse lactate etc.
Din punctul meu de vedere meniul este bine gandit, incercand sa acopere preferintele marii majoritati si se poate observa ca inca se lucreaza la diversificarea lui.
Dupa o saptamana cu LifeBox, completata cu putin mai mult somn si sport dar inca nu suficient, pot spune ca principala schimbare vazuta inca din primele zile a fost balonarea, mai precis absenta ei. ( cel putin in zilele in care meniul nu includea alimente precum varza si fasolea.)
Nu am discutat public foarte mult despre acest aspect insa anul trecut in luna decembrie, am facut un set de analize si o endoscopie digestiva inferioara dorind sa aflu cauza balonarii.
Din fericire, nu am probleme care sa impuna un tratament medicamentos dar trebuie sa fiu mai atenta CE mananc.



As vrea insa sa mentionez si cateva lucruri pe care eu si comunitatea mea credem ca ar putea fi imbunatatite:

  • De-a lungul saptamanii trecute am postat zilnic pe InstaStories ceea ce mananc, lucru pe care comunitatea mea l-a apreciat. Un aspect des mentionat a fost insa cel referitor la ambalajele folosite si la grija noastra pentru mediul inconjurator. 
  • Am dat imediat mai departe feedback-ul vostru si ma bucur ca a doua zi cutia mea LifeBox a fost inlocuita cu o punga din Kraft Natur reciclat, certificata FSC
  • Asadar ai 2 optiuni:comanda iti va fi livrata fie in Box-ul special LifeBox, fie in punga mentionata anterior.
  • As mentiona faptul ca as inlocui caserolele negre cu caserole biodegradabile. Poate se pot face intr-o combinatie de verde cu alb pentru a se potrivi cu culorile brandului.  
  • Din cate am inteles se testeaza caserolele biodegradabile termosudate (cu folie deasupra) pentru a se vedea calitatea lor si  chiar sper ca in curand sa fie implementat si acest aspect.
  • Eu caserolele le-am spalat si planuiesc sa le refolosesc. Odata spalate, ele pot fi inmanate curierului LifeBox care le va duce la reciclat. Asta ca solutie pe termen scurt.
  •  As lua in considerare pe cei cu intoleranta la lactoza si gluten. Personal pe tot parcusul saptamanii am luat pastile cu lactaza pentru a ma putea bucura de produsele lactate insa sunt din ce in ce mai multe persoane care din nefericire au aceste intolerante si cred ca ar trebui sa ne centram atentia si asupra lor.

Pot spune ca am privit experienta de 1 saptamana cu LifeBox si incercarea de #LIFEing drept un exercitiu pe care cu siguranta il pot si il voi face mai des. 
Faptul ca am vazut schimbari pozitive intr-un timp scurt ma motiveaza sa acord o mai mare importanta acestui concept care te invata sa traiesti echilibrat, armonios. De asemenea, am observat ca, reducand unele produse alimentare din meniul meu zilnic, ma simt mai usoara, mai putin balonata, lucru care bucura foarte mult.

Daca va doriti sa incercati meniurile lor pentru cateva zile, am un cod de reducere pentru voi, pentru comenzi intre 1 si 14 zile. Aveti 10% reducere, la prima comanda, daca folositi codul:
 deebs10
Codul e valabil in Bucuresti, Cluj si Oradea.