4 tinute cu 2 fuste Bonprix


Mi-am dat seama zilele trecute ca nu v-am aratat ultima comanda Bonprix si cum zilele trecute mi-am facut putina ordine in dulap, vin catre voi cu 4 tinute pe care le puteti purta la birou/facultate sau la o iesire cu prietenii. :)

Am profitat ca aveau transport gratuit si o mica reducere si mi-am luat o fusta neagra, plisata cu buline si o fusta cu croi feminin, bordo, din imitatie de piele intoarsa. Ambele sunt inca disponibile pe site. Daca ma urmariti pe Instagram probabil ati vazut acolo poze cu fusta bulinicioasa. :D

Ambele fuste sunt marimea 36 si imi vin numai bine, eu purtand de regula 38.  Recomandarea mea este sa verificati dimensiunile in cm, nu doar S/M/L/36/38/40 etc.  

Ma stiti deja, port tinute versatile, usor de compus, accesorizat si combinat.
Spre exemplu, am luat o maleta bordo din garderoba si mi-am dat seama ca merge de minune cu ambele fuste de la Bonprix.



De curand am facut o obsesie pentru nuantele de bej si maro. Mi se pare ca se potrivesc cu o mare parte din garderoba mea.
De exemplu puloverul de mai jos l-am purtat atat cu fusta bordo cat si cu cea cu pliuri. Si ambele combinatii imi plac mult.



Cum vi se par cele 2 fuste? Dar combinatiile facute?