Momentul meu de rasfat | Deeb's blog


Daca la sfarsit de an tindem sa tragem linie sa vedem ce a fost bun si ce putem invata din experientele mai putin reusite, la inceput de an ne punem dorinte si ne facem planuri pentru lunile care urmeaza.
2019 mi-a aratat cat de imprevizibila este viata, cum azi ai totul si maine nu mai ai nimic. Cat de important este sa fii recunoscator pentru fiecare zi a vietii si cat mult conteaza sa iesi din rutina zilnica. Sa ai o ora alocata doar tie. Ca faci o baie calda, citesti o carte buna, meditezi sau gatesti ceva delicios.



Eu pun pret pe serile relaxante, cu lumanari aprinse pe noptiera, muzica jazz in surdina, o cana de ceai cu portocale, ghimbir, scortisoara si nucscoara langa si o carte in brate.
Sau pe diminetile cetoase in care ma ridic din pat, imi pun in picioare botoseii caldurosi si ma gandesc la terciul de ovaz pe care o sa il mananc cu pofta si la ciocolata calda care sa ma dezmeticeasca nitel.



N-am fost niciodata o persoana matinala si nici nu stiu daca voi fi. Dar sunt dimineti in care imi place sa imi aloc mai mult timp mie, sa ma rasfat cu un mic dejun gustos si sa nu-mi incep ziua pe fuga.
Iarna prefer terciul de ovaz cald pe care imi place sa il combin cu ceva dulce, de exemplu crema Greentela de la Sweeteria, si ceva crunchy cum ar fi chipsurile de cocos si alunele de padure.
Cum cafea nu beau in fiecare zi, fie imi fac o cana de ceai, fie beau o ciocolata calda peste care pun uneori si scortisoara, motto-ul meu fiind: Niciodata nu e prea multa scortisoara!



Recent am incercat combinatia de banuti de ciocolata primiti de la Sweeteria cu lapte cald peste. Si a iesit delicioasa, cremoasa si sufficient de dulce pentru gustul meu. O patura de scortisoara deasupra si avem bautura perfecta pentru diminetile reci de iarna. Chiar va recomand sa o incercati!



Chiar asa, voi cum obisnuiti sa va relaxati si rasfatati? Preferati sa va alocati mai mult timp dimineata sau la finalul zilei?