3 tinute de vara | Bonprix Haul

Iata ca am trecut de mijlocul lunii lui Cuptor si vremea de afara aduce mai mult a Septembrie decat a plina vara. Au fost insa si cateva zile frumoase, cu mult soare, asa ca am profitat sa port 2 rochii noi cu imprimeu floral de la Bonprix. Si o bluzita simpla, dintr-un material fluid ce lasa pielea sa respire. Tot de la ei. 😊

Din experienta mea cu Bonprix, e musai sa consulti tabelul de marimi pentru ca hainele sunt lucrate cu cca un numar mai mare. Eu de regula port marimea 38 insa imi comand haine marimea 36 si nu am dat niciodata gres cu marimea!


Daca ma cititi de ceva vreme sau ma urmariti pe Instagram probabil deja stiti ca fiind inalta peste medie (180 cm) fug de rochiile scurte de teama sa nu arate pe mine mai degraba ca o bluza decat o rochie. Insa atunci cand am vazut aceasta rochie albastra, cu imprimeu floral mi s-a pus instant pata pe ea si am decis sa o cumpar. Am luat-o in marimea 38 pentru ca o voiam mai larguta si mai lunga.  Eu zic ca am facut alegerea corecta, voi?



Cea de-a doua rochie e tot cu imprimeu floral insa intr-o nuanta superba de piersica. Am purtat-o la o cununie civila insa datorita culorii cred ca se va potrivi si la toamna cu botine maro, o palarie maro precum cea pe care o port in prima poza si o geaca maronie din piele intoarsa. Momentan vad ca e out of stock pe aceasta culoare, insa e available pe nuanta de bleumarin floralSi e la reducere.



Bluza cu maneca scurta, intr-o nuanta frumoasa de ecru si 100% din vascoza mi se pare atat de feminina si in acelasi timp versatila. Eu am purtat-o cu o fusta plisata, luata tot de la Bonprix, toamna trecuta, daca bine imi amintesc.





Voi ati profitat de perioada reducerilor? Ce deal-uri bune ati gasit?