OOTD: Ultimele zile de vara

Profitand de ultimele zile vara, am iesit duminica la o plimbare in zona Parcului Central + a stadionului si fiind aproape de apus, am facut si cateva poze de tip OOTD. 



Am ales sa port o tinuta lejera, perfecta pentru o plimbare si o tura de cumparaturi de #homedeco dupa. Nuante neutre, cateva accesorii aurii si o pereche de skechers albi pe care i-am purtat extrem de des in ultima luna.




Cu toate ca sunt butucanosi, noii mei Skechers gasiti pe Bonprix sunt extrem de comozi & usori si nu-ti vine sa mai iesi din ei. Am mers cativa zeci de km cu ei si pot spune ca sunt cea mai comoda pereche de incaltaminte pe care o am! Plus ca, fiind de piele (nu au deloc plasa), se curata usor. 



Am ales un numar mai mic decat port in mod normal dupa ce am citit diverse pareri pe net cum ca ar fi lucrati mai mari. Eu port marimea 41 si am luat marimea 40. 
Asta si dupa ce am verificat dimensiunea in cm. E o regula pe care o respect cu strictete atat pentru incaltaminte cat si pentru haine si care ma scuteste de posibile rateuri cu comenzile online. 

Cum vi se pare tinuta?  Si daca cumva aveti un alt model de Skechers pe care il recomandati, v-as ruga sa imi scrieti. Deja ma gandesc sa mai iau o pereche dar sa fie negri/albastri. 😊