Outfit de final de toamna | Bonprix

In apropierea zilei mele de nastere eram in cautarea unei rochii noi cu un imprimeu potrivit sezonului de toamna. Am gasit aceasta rochie maxi cu print floral pe Bonprix si a fost love at first sight. N-am stat pe ganduri si am pus marimea 38 in cos. Daca e de interes pentru voi, sa stiti ca inca o gasiti pe stoc.


De obicei, cand comand de la Bonprix, iau cu o marime mai mica decat port insa acum am ales marimea mea si bine am facut. Imi vine perfect! 



Rochia are si jupa iar genul acesta de imprimeu floral mi se pare potrivit pentru sezonul rece. Merge purtata atat cu cizme si un palton deasupra dar si cu botine/bocanci si geaca de piele. Eu i-am pus si o curea in talie, e stilul meu de a purta rochiile midi/maxi insa merge purtata si fara. 

Mie imi place mult, voua?