2 tinute lejere de vara cu Bonprix

 Pare-se ca la noi vara a venit abia in August. De vreo 2-3 saptamani avem temperaturi de 30 de grade si umiditate destul de ridicata, motiv pentru care caut sa port tinute lejere, care permit corpului sa respire.

De obicei merg pe varianta de rochii fluide din materiale de calitate precum bumbacul, vascoza sau inul.



Rochia verde cu margarete pe langa faptul ca are un print frumos si o lungime potrivita, este 100% din bumbac. E usoara ca un fulg, se spala si se usuca usor si nu necesita calcare, facand-o potrivita si pentru bagajul de concediu. Din pacate nu mai este pe site dar v-am lasat link-ul de la Bonprix Spania pentru a o putea vedea mai bine. Si mai puteti verifica site-ul din cand in cand, unele haine apar din nou in stoc.



Eu am purtat-o cu o pereche de tenesi albi si o geanta de rafie bej. E incapatoare, versatila si e tare fain ca are maner si o poti si tine in mana dar si purta pe umar.



A doua rochie de pe Bonprix este o rochie oversized, in nuante de bej si maro. Este din vascoza 100%, are un decolteu in V si maneca medie. Eu am purtat-o si cu sandale dar si cu pantofi sport in escapada noastra de weekend in Oradea. Am stiut de cand am vazut-o cum se va aseza pe corp deoarece mai am o rochie din aceeasi colectie Rainbow. V-am aratat-o aici






Care dintre cele doua rochii e preferata ta?