Haul Bonprix si 3 tinute de vara


Vara asta este una destul de ploioasa si capricioasa (ploua de cel putin 3-4 ori pe saptamana in Cluj) asa ca profit de fiecare raza de soare pentru a purta rochii, fuste si pantaloni scurti.


Cele mai frumoase rochii de vara ale mele sunt de la Bonprix. Au rochii midii si maxi pe gustul meu, din materiale precum bumbac, in si vascoza. Fiind inalta, 1.81m, caut rochii care sa se potriveasca nu doar siluetei mele ci si staturii.

De data aceasta am luat o rochie albastru-bej nisipiu cu model floral. De regula port marimea 38 insa am ales o marime mai mica fiind o rochie lejera, fluida. Este din bumbac 100% si poate fi purtata ca atare sau cu o curea in talie.
Eu am combinat-o cu niste sandale comode si o gentuta mica impletita. Iar intr-una din zilele in care am avut mult de alergat dintr-o parte in alta am purtat-o cu pantofi sport si clasica traista.




Am pus in cos si o pereche de pantaloni albi 7/8 wide fit si o bluza cu in gri-maro. E prima data cand comand pantaloni de pe Bonprix si am avut ceva emotii. Voiam neaparat marimea 38 insa cum nu era pe stoc am riscat si am ales 40. Spre surprinderea mea imi vin tare bine, talia fiind elastica.


Pantalonii sunt 97% bumbac, 3% elastan. Sunt subtiri dar nu transparenti. Mi se par potriviti pentru vara.
Bluza tip camasa cu maneca scurta este 55% in, 45% bumbac. Are o nuanta placuta de maro. Eu mi-am luat marimea 38 dar cred ca puteam merge si cu 36 fiind un model supradimensionat.



Care item e preferatul vostru? Al meu este rochia 💗