Bonprix - este vremea trench-urilor | Deebs blog


In sfarsit a venit vremea trench-urilor 🍁 
Voua va plac? Eu una mereu am fost fana lor, mai ales toamna cand e vremea perfecta pentru layering. 
Acum sa tina vremea buna si zilele senine toata luna lui Octombrie sa le putem purta.


La inceputul toamnei am comandat de pe Bonprix acest trench verde olive dar cum toata luna lui Septembrie au fost cam 30°C, abia acum i-a venit timpul.

Imi place foarte mult culoarea, e primul meu trench in alta culoare in afara de bej. Lungimea mi se pare ideala pentru o persoana inalta. Demult cautam un trench suficient de lung si pentru mine asa ca sunt foarte incantata de el 🧡 chiar daca nu e foarte gros. Insa pentru layering-ul specific toamnei este ideal. 





In poze l-am purtat doar cu o bluza/tricou negru pe dedesubt, tot de la Bonprix (bluza cu maneca 1/2) pentru ca era deja amiaza si se incalzise afara. Plecasem insa de acasa dimineata cand nu erau mai mult de 5 grade asa ca am mai avut si un pulover, apropo de layering. 😁




Cum vi se pare trench-ul? Va place sa le purtati toamna/primavara?