Cum a fost la Tortelli Pasta Bar | Local nou in Cluj

Din seria de localuri recent vizitate, astazi vreau sa va povestesc cum a fost la Tortelli Pasta Bar. Ce am mancat, cum mi s-a parut servirea, daca recomand or ba localul.



Auzisem de ei cu cateva luni in urma insa doar saptamana trecuta s-au aliniat planetele astfel incat sa ajung sa degust cate ceva din meniul lor. De cum am intrat in local am remarcat bucataria open space si peretii decorati cu gust. Poate as fi ales alte mese si scaune dar asta-i alta poveste si tine strict de piticii mei in materie de decor.



La putin timp dupa ce ne-am asezat am si primit meniul, unul nu foarte stufos insa suficient de diversificat incat sa multumeasca orice consumator de paste. Caci da, dupa cum ii spune si numele, Tortelli Pasta Bar e despre paste. Avem strecurate in meniu si 2 supe crema, bruschete si 2 deserturi insa vedete sunt pastele: de la tagliatelle, farfalle, pappardelle la gnocchi, ravioli si lasagna. Care apropo, sunt facute in house. Iar meniul se schimba si el in functie de sezon. Pretty nice, nu?

Fiecare portie de paste din meniu vine cu o recomandare de vin, lucru pe care nu l-am mai vazut in alte localuri insa racite fiind am optat pentru un ceai, respectiv cafea.



La circa 10 minute dupa ce am comandat ni s-a spus ca va mai dura putin pana pastele vor fi gata, gest pe care l-am apreciat pentru ca drept sa spun nici n-am remarcat ca asteptam de cateva minute bune sa vina pastele.
La scurt timp au si sosit iar eu am mers pe varianta clasica de tagliatelle con funghi misti. 4 feluri de ciuperi, sos de hribe, paste facute in casa si o mana buna de parmesan. Ce altceva poti sa iti mai doresti? Ah, am uitat ca printre paste era strecurat si putin patrunjel, lucru care nu m-a deranjat desi relatia mea cu aceasta verdeata e de departe una de iubire.
Nu am avut nimic de obiectat. Pastele mi s-au parut fierte cum trebuie, sosul dens iar ciupercile un deliciu.





Imediat dupa ce am terminat de mancat, am fost intrebate respectuos daca mai este loc de desert si pentru ca mai era un buzunaras liber in stomac am raspuns afirmativ. 
Ni s-a comunicat ca desertul va fi din partea casei pentru ca au intarziat cu comanda (intarziat? imi spun in gand. Dar abia au trecut 15 minute!) si in cateva minute si aveam pe masa o portie de tiramisu.
Sa fie primit, zic. Il gust si imi place. Poate a fost putin mai insiropat decat sunt obisnuita eu dar e asa un detaliu nesimnificativ incat l-am trecut cu vederea. Crema era geniala.




A doua surpriza a venit la plecare. Imediat dupa ce am platit nota, am primit un voucher cu ajutorul caruia daca vin cu mai multi prieteni, fiecare a doua portie e din partea casei.
Asa ca astazi ii vom revizita, prilej cu care voi gusta mai multe sortimente de paste si voi putea reveni cu un update.

Daca sunteti din Cluj, musai sa ii vizitati. Iar daca aveti in plan o vizita in Cluj in viitorul apropiat, sansele sa ii ratati sunt mici deoarece sunt pozitionati super central in Piata Muzeului, nu departe de Casa Matei Corvin.