Kit pentru Toamna de la LifeCare | Deeb's Blog

Octombrie draga, 
Te-am asteptat sa vii, sa ne incalzesti sufletul cu zilele insorite, sa ne dai ocazia sa ne plimbam prin covorul multicolor de frunze si sa ne cuibarim in pat cu o cana de ceai fierbine in mana in zilele ploioase.

Apropo de ceai, fix cand m-am apucat sa imi refac stocul de ceai pentru zilele reci si ploioase, au venit in ajutor cei de la LifeCare care au fost tare draguti sa imi trimita un kit potrivit pentru toamna. 😊


Kitul contine:


Ceaiul din plante si fructe este o incantare pentru papilele gustative. Contine catina, macese, menta, mere, hibiscus si portocale. E aromat, tomnatic, merge de minune alaturi de un strudel cu mere, o carte in brate, o lumanare pe noptiera si muzica relaxanta. Asa-i ca v-ati imaginat acest cadru idilic?


NeuroBooster-ul zic ca a venit la tanc. De curand am un nou job, tare fain si creativ dar si usor solicitant din perspectiva domeniului in care activeaza compania asa ca am inceput sa il folosesc si o sa revin cu update daca observ schimbari la nivelul productivitatii la birou si reducerii stresului.


Pliculetele cu Vitamina C si Echinaceea intentionez sa incep sa le iau preventiv. Mai ales ca din ce in ce in ce mai multa lume din jurul meu este racita.


Siropul cu miere, fenicul si cimbru sper sa ma ajute cu tusea seaca pe care o am datorita sesibilitatii la aerul conditionat. Pe ambalaj este specificat ca este indicat si pentru raguseala si calmarea iritatiilor gatului asa ca sunt curioasa daca ma voi vedea o imbunatatire.


Sunt curioasa daca  aveti vreo reteta pentru intarirea organismului si pregatirea lui pentru sezonul rece. 
Folositi suplimente alimentare si/sau siropuri? Sau preferati sa luati ce aveti nevoie din alimentatie?